معرفی اسکله‌های کیش دبی مالزی تایلند

اکثر گردشگران ، کیش را به دلیل داشتن سواحل زیبا و وجود تفریحات مهیج آبی برای سفر انتخاب می کنند تا لحظاتی خوش و بیادماندنی در کنار خانواده و دوستان خود سپری کنند.

معرفی اسکله ابرا دبی

این اسکله مکانی بسیار زیبا و آرامش بخش و معروف در شهر دبی می باشد که ما در این مقاله تاکید می کنیم که از این مکان توریستی حتما دیدن کنید و در ضمن این اسکله در منطقه قدیمی دبی واقع شده است و مسافران با استفاده از قایق های چوبی که در این مکان تعبیه شده است ، به دیدن اطراف این اسکله می روند .

شما گردشگران با کرایه یک قایق می توانید از انتهای بستکیه تا بازار طلای معروف دبی ، یک سفر کوتاه آبی مهیج را تجربه نمایید ، این قایق شما را از کنار مناظر چشم نواز زیبا و تکرار نشدنی زیادی عبور می دهد  و قایق هایی که از اسکله حرکت می کنند به سمت ایستگاه بازار قدیمی دیرا حرکت می کنند .

کلا تمام این مسیر ۵ دقیقه بیشتر طول نمی کشد و زمان کاری در اسکله از ۵ صبح تا نیمه های شب در این منطقه است و هر ۵ دقیقه یکبار یک قایق در این مسیر حرکت می کند  و ضمنا اسکله ابرا در یک منطقه تاریخی در شهر دبی در کشور امارات متحده عربی واقع شده است و ضمنا اسکله ابرا دبی منطقه ای است که برای دوچندان شدن لذت سفرتان و استفاده پر از هیجان از قایق های چوبی استفاده می شود .

اسکله ابرا دبی یکی از مناطق گردشگری دبی به شمار می رود و تعدادی قایق چوبی در کنار این اسکله همیشه به چشم می خورد و اینکه این جاذبه در یک منطقه تجاری در شهر دبی واقع شده است که اکثر مسافران در این منطقه می توانند برای خرید انواع فروشگاه های متنوع و سوپر مارکت ها استفاده و شما از کافه ها و رستوران های زیادی که تعبیه شده است لذت ببرند و همچنین ادارات مشهور بانک مرکزی شهر دبی و بازارهای قدیمی در این اسکله ابرا دبی قرار دارد .

شما گردشگران تور دبی ارزان در اسکله ابرا ، خود را برای یک سفر لذت بخش و تکرار نشدنی در یک قایق سنتی چوبی آماده کنید و اینکه اسکله ابرا یک منطقه تاریخی در دبی است که تعداد زیادی قایق چوبی برای تفریح شما تعبیه شده و امتحان کردن آن برای یک بار تجربه ای جالبی برایتان خواهد بود .

این قایق چوبی شما مسافران عزیز را از کنار مناظر چشم نواز زیادی عبور می دهد و اسکله ابرا در خیابان ۳A در بور دبی ، جنوبی ترین قسمت رود شهر دبی قرار دارد و طی این مسیر ۵ دقیقه طول می کشد و کرایه آن تنها ۱ درهم می باشد .

اسکله ابرا یکی از دیدنی ترین مکان های توریستی در شهر دبی است که در سواحل خلیج فارس قرار دارد ، آب و هوای این منطقه بسیار مطبوع است و حتی در فصل سرد زمستان هم محلی برای تفریح و سرگرمی توریست ها و بازدید کنندگان می باشد .

ضمنا گردشگران و مسافران می توانند سوار بر قایق های چوبی و سنتی از آب های نیلگون خلیج فارس دیدن کنند و قایق‌ سواری در مسیر اسکله ابرا به سمت بازار پارچه ‌فروشان و گالری‌های هنر حرکت کنند ، در نهایت شما مسافران می توانید پس از اسکله ابرا از بازار طلا که این نیز جزو مناطق گردشگری دبی محسوب می شود  نیز دیدن کنند .

نزدیکترین ایستگاه مترو به این اسکله ، ایستگاه مترو الغبیبه است که یکی از ایستگاه های خط سبز متروی دبی است و تنها ۵ دقیقه مسیر پیاده روی آن تا اسکله مسافت دارد .در سفر با تور ارزان دبی از این مکان دیدن کنید.

 

 

    اسکله بالی های پاتایا تایلند

پاتایا که یک شهر ساحلی و توریست پسند در تایلند می باشد در گذشته یک روستای ماهیگیری بیش نبوده است و در گذر زمان به دلیل جاذبه های طبیعی بی نظیری که دارد مقصد خیلی از افراد چه تایلندی و چه گردشگران خارجی شد. یکی از جاذبه های پاتایا، این شهر معروف که سالانه پذیرای تعداد زیادی مسافر است، اسکله بالی های می باشد که با رفتن به این اسکله می توانید به خیلی مکان های دیدنی شهر مثل رستوران های شناور در خلیج پاتایا بروید و یا تفریحات هیجان انگیزی مثل ماهیگیری و غواصی را در تور های تایلند ارزان قیمت و لحظه آخری تجربه کنید.

کوه لارن که منظور همان جزیره کارن است و همچنین جزیره مرجانی، بزرگترین جزیره پاتایا نیز از این اسکله می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید و از بهترین تفریحات و ورزش های آبی مانند غواصی، شنا و یا حتی قدم زدن و آفتاب گرفتن در ساحل با شن های سفید لذت ببرید. برای رفتن به این جزایر می توانید با کشتی های مسافر بری و یا قایق موتوری مسافت بین اسکله بالی های و جزیره های پاتایا را طی کنید. نکته ای که باید در این جا به آن اشاره کرد رعایت نکات ایمنی در هنگام سفر با کشتی و قایق های تند رو در این مسیر می باشد و قیمت کرایه قایق موتوری از کشتی بیشتر است. یک روز تفریحی را با رفتن به این اسکله و جزیره های نام برده شده که از معروف ترین جزایر در تایلند و نزدیک به پاتایا هستند، بگذرانید.

از میان مطالب پیشین سایت: بهترین فصل سفر به ارمنستان و تایلند

 

اسکله کلارک در سنگاپورمالزی

اگر دوست دارید ،در سفرتان شبی زیبا و به یادماندنی را تجربه کنید،برای تور اسکله کلارک در سنگاپور برنامه ریزی کنید.هزینه این تور با توجه به لذتی که میبرید مناسب است و برای همه براحتی در دسترس می باشد.اسکله کلارک یکی دیگر از جاذبه های گردشگری سنگاپور بشمار می رود .این اسکله در میان رودخانه ای طولانی با آبهای زلال قرار گرفته است که گردشگران معتقدند که یکی از تفریحات سنگاپور، قدم زدن در اسکله کلارک در سنگاپور است.

اسکله کلارک از قرن ۱۹ تا کنون با فروشگاه های متعددی، ارائه دهنده ی خدمات به مردم هستند. از میان ۵۰ فروشگاهی که در این مکان هستند، بیشتر به فروش لباس های پشمی و ابریشمی و پارچه های زیبا می پردازند و بیشتر گردشگران این اجناس را برای آشنایان به سوغات میبرند.

در هنگام شب این منطقه تبدیل به کارناوالی زنده از رستوران ها، بار ها و رستوران های روباز می شود. برای صرف غذای محلی این مکان که کباب مالزی می باشد باید به Clarke Quay Satay Club مراجعه کنید ای محل غذاهای متناسب با ذائقه گردشگران را تهیه می کنند.یکی دیگر از مزایای این اسکله ،استفاده از قایق ها برای قایق رانی از اسکله تا دهانه ی رودخانه می باشد در ضمن شبهای ابن منطقه بسیار رویایی و رنگارنگ ست.

اسکله کلارک فرهنگی آمیخته از فرهنگ آسیایی و اروپایی است و دارای ساختمان های استعماری برازنده در کنار بازارهای خیابانی صد ساله و ساختمان های مدرن یکی دیگر از شگفتی های این اسکله به شمار میرود که همین موضوع باعث جذب گردشگران تور مالزی می شود.

 

اسکله بزرگ تفریحی کیش

اکثر گردشگرانی که به کیش سفر می کنند حتما به منظور تفریح و تماشای دنیای زیر آب برای یک بار هم که شده به اسکله بزرگ تفریحی کیش (Kish Grand Recreational Pier) مراجعه کرده اند . در زیر به معرفی این مجموعه تفریحی پرداخته شده است با ما همراه باشید .  توضیحات تور کیش را در سایت سفر باتو ببینید.

 

 

درباره اسکله بزرگ کیش

اکثر گردشگران ، کیش را به دلیل داشتن سواحل زیبا و وجود تفریحات مهیج آبی برای سفر انتخاب می کنند تا لحظاتی خوش و بیادماندنی در کنار خانواده و دوستان خود سپری کنند . اسکله بزرگ تفریحی کیش با درازای بیش از ۴۰۰ متر یکی از مکان هایی است که این امکان را به مسافران می دهد تا از سرگرمی های مورد علاقه خود لذت ببرند و ساعاتی خاطره انگیز را پشت سر بگذارند . اسکله تفریحی کیش دارای عرشه ای چوبی است و به روش شمع فلزی ساخته شده است . با وجود اینکه حدود ۱۱ سال از زمان افتتاح فاز اول آن می گذرد مراکز متعددی در اطراف آن ایجاد شده و روز به روز بر تعداد اماکن تفریحی و امکانات رفاهی موجود در اطراف آن نیز افزوده می گردد . فاز اول این اسکله که در انتهای بلوار دریا واقع شده از جاذبه های گردشگری کیش به شمار می آید و بعد از یک تلاش بیست ماهه در مرداد سال ۸۵ به بهره برداری رسیده است . قابل توجه است که این اسکله تفریحی بزرگ کاملا به دست متخصصان توانمند ایرانی ساخته شده است . در مورد تور اروپا بیشتر بخوانید .

 

 

تفریحات ارائه شده در اسکله تفریحی کیش

اسکله بزرگ تفریحی کیش با پهنای ۱۸ متر و وسعتی حدود ۱۰ هزار متر مربع به گونه ای ساخته شده که هیچ آسیبی به زیستگاه های دریایی وارد نکرده است و گردشگران با پیاده روی بر روی آن می توانند به دلیل زلال بودن آب دریا در این قسمت از جزیره ، دنیای رنگارنگ زیر آب و انواع آبزیان از ماهی های کوچک و بزرگ گرفته تا مرجان های زیبا و لاک پشت ها را تماشا کنند . این اسکله تفریحی که از دیدنی های کیش می باشد در تمامی ساعات شبانه روز پر رفت و آمد است و در شب نیز به دلیل چراغ های بسیاری در این اسکله تعبیه شده بسیار زیبا و دیدنی است . اسکله کیش در پشت بازار ونوس واقع شده و بازار زیتون نیز تا آن فاصله اندکی دارد .

مجاورت اسکله بزرگ تفریحی کیش با مراکز تفریحی دیگر مثل بولینگ مریم ، سینما ۴ بعدی ، کلوپ تفریحات دریایی و همچنین کافه ها و رستوران ها باعث شده تا گردشگران بتوانند از این امکانات به خوبی بهره ببرند و ساعاتی خوش و عالی را در ذهن خود به ثبت رسانند . وجود دسته های بزرگی از ماهی ها ، لاک پشت های دریایی و پرندگان دریایی بر جذابیت و زیبایی این اسکله افزوده است که برای هر گردشگری جالب خواهد بود . در واقع اسکله تفریحی مجموعه ای است که امکانات تفریحی از قبیل پاراسل ، فلای بورد ، جت اسکی ، قایق های پدالی (با ظرفیت چهارنفر) ، قایق های ماهیگیری ، قایق های پارویی ، سه چرخه های آبی ، امکانات غواصی و قایق های کف شیشه ای برای تماشای دنیای شگفت انگیز آبزیان زیبای خلیج فارس را در اختیار گردشگران و علاقه مندان قرار می دهد . غذا دادن به ماهی ها و ماهیگیری از دیگر تفریحات کیش است که در این اسکله می توان تجربه نمود .

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا