با حمایت شاما؛ سامانه «۲۱۱۸»، در تلکام ۲۰۱۸ رونمایی شد

سامانه ملی وجامع اطلاعات اصناف و مشاغل کشور با نام تجاری «۲۱۱۸» با حمایت شتاب دهنده ایده های مخابرات ایران (شاما) و به منظور یکپارچه سازی و ساماندهی تمامی مشاغل کشور، در نوزدهمین نمایشگاه صنایع مخابرات و اطلاع رسانی، به طور رسمی رونمایی شد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از ستاد خبری مخابرات ایران در تلکام ۲۰۱۸، مهندس داود نریمانی، مدیرعامل سامانه ملی اطلاعات اصنفاف کشور، ضمن اعلام مطلب فوق، این بانک اطلاعاتی را به عنوان پل ارتباطی بین مشتریان و اصناف دانست و گفت: این سامانه موجب حذف دلالان و واسطه‌ها و کاهش محسوس قیمت کالاها و بازدهی بیشتر معاملات درکشور می‌شود.
وی در خصوص امکانات ویژه کاربران دراین سامانه گفت: سیستم معرفی کسب وکار با قابلیت مشاهده تصاویر فروشگاه‌ها و محصولات، امکان جست وجوی نشانی بر روی نقشه گوگل، پنل ویژه حراج و تخفیف، امکان انتخاب کسب و کار دلخواه، امکان مشاهده فضای فروشگاه با تصاویر سه بعدی ۳۶۰ درجه، از جمله امکانات این سامانه است.
مهندس نریمانی اظهار داشت: این سامانه با حمایت‌های شاما، و شتاب دهنده مشاهیر مخابرات اصفهان در حال حاضر در اصفهان به بهره برداری رسیده است و حدود ۲ هزار مشاغل این استان در این سامانه ثبت شده است.
وی تاکید کرد: با حمایت‌های زیرساختی، اطلاع رسانی و تبلیغاتی که توسط شتاب دهنده ایده‌های مخابرات ایران صورت می‌گیرد، این سامانه ملی به زودی در سراسر کشور به بهره برداری خواهد رسید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا