افزایش نوآوری و کیفیت خدمات‌رسانی مخابرات بعد از خصوصی‌سازی مشهود است

رییس سازمان توسعه تجارت گفت از زمان خصوصی سازی خدمات رسانی مخابرات بهتر شده و افزایش کیفیت و نوآوری در سرویس دهی این شرکت به مردم کاملا مشهود است.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از ستاد خبری شرکت مخابرات ایران مجتبی خسروتاج در بازدید از نمایشگاه تلکام از سالن گروه مخابرات ایران دیدن کرد و از نزدیک با آخرین وضعیت فعالیت این شرکت آشنا شد.
وی گفت: آنچه مشهود است این است که شرکت مخابرات ایران از زمان خصوصی سازی و با ایجاد فضای رقابتی توانسته به مردم خدمات رسانی بهتری بدهد و کیفیت و نوآوری سرویس های این شرکت کاملا مشهود است.
معاون وزیر صنعت بر لزوم افزایش تحول در بخش مخابرات کشور تاکید کرد و گفت: موضوع افزایش نرخ ارز بر تمامی بازارها از جمله بازار تولید و واردات صنایع مخابراتی نیز تاثیر گذاشته است و ما در تلاش هستیم تا موضوع ترخیص تجهیزات مخابراتی را تسریع کنیم.
وی افزود: در صورتیکه تولیدات مخابراتی مانع نشود باید واردات این تجهیزات با سرعت بیشتری انجام شود تا وارد کنندگان به دلیل تغییر نرخ ارز دچار ضرر و زیان نشود.
رییس سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه تجهیزات مخابراتی در گوشی تلفن همراه از طریق سامانه نیما و منابع ارزی وارد کشور می شود ادامه داد: در این زمینه برای واردات الویت گذاری شده و سهمیه دستگاه ها مشخص خواهد شد تا به این تجهیزات ارز وارداتی تخصیص یابد.
وی همچنین از ایجاد میز صنایع خلاق در سازمان توسعه تجارت برای حمایت از ظرفیت های صنایع مخابراتی و فناوری اطلاعات در جهت افزایش صادرات این حوزه خبر داد و گفت: نیازمند توسعه صادرات در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات هستیم و از شرکت هایی که به سمت صادرات و همکاری مشترک با شرکت های خارجی می روند حمایت می کنیم.
خسرو تاج تاکید کرد: برای فعالان صنعت مخابرات و فناوری اطلاعات مشوق های صادراتی نیز در نظر گرفته ایم اما نیازمند احصای آمار صادرات در این زمینه هستیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا