فروش جزیره ۴۰۰ هزار پوندی در بریتانیا (+عکس)

قیمت پایه برای این جزیره خصوصی چندان هم گران نیست و رقم اعلام شده برای آن ۴۰۰ هزار پوند معادل ۵۳۵ هزار دلار است و بر این اساس از بعضی خانه‌های ساخته شده در لندن ارزان‌تر خواهد بود.

موبنا – جزیره «استاک راک» واقع در ساحل سواحل میلفورد هاون در جنوب وِیلز تاریخ بسیار جالبی دارد. «توماس کروموِل» از دولتمردان و سیاستمداران انگلیسی نخستین بار در سال ۱۵۳۹ میلادی ساخت یک قلعه در این جزیره را آغاز کرد و این اتفاق مدت کوتاهی پیش از آن صورت گرفت که «هِنری هشتم» جان او را بگیرد.

فروش جزیره ۴۰۰ هزار پوندی در بریتانیا (+عکس)

سرانجام ساخت قلعه در سال ۱۸۵۲ میلادی به اتمام رسید و در زنجیره‌ای از ارتفاعات جزیره امکان دیده‌بانی را فراهم کرد تا ساکنان جزیره در مقابل حملات فرانسه تحت فرماندهی «ناپلئون سوم» جان سالم به در ببرند. ساختمان قلعه به دلیل استفاده طولانی‌ مدت ویران شد و هم اکنون که این جزیره برای فروش عرضه شده است، قلعه و دیگر بناهای آن فصل تازه‌ای از حیات خود را پیش‌رو می‌بینند.

فروش جزیره ۴۰۰ هزار پوندی در بریتانیا (+عکس)

ساختمان دایره‌ای شکل این قلعه ظاهر جذابی به این جزیره بی‌روح داده است. خبرگزاری «وِیلز آنلاین» در این خصوص گزارش داد این جزیره در زمان اوج حضور خود توسط ۱۵۰ نفر اداره می شد و از جمله بخش‌های داخلی آن می‌توان به اتاق‌های اداری، اتاق خواب، فضای استراحت و … اشاره کرد و بنابراین زندگی در این قلعه و تبدیل آن به یک ملک مسکونی فرآیند چندان دشواری نیست.

فروش جزیره ۴۰۰ هزار پوندی در بریتانیا (+عکس)

قیمت پایه برای این جزیره خصوصی چندان هم گران نیست و رقم اعلام شده برای آن ۴۰۰ هزار پوند معادل ۵۳۵ هزار دلار است و بر این اساس از بعضی خانه‌های ساخته شده در لندن ارزان‌تر خواهد بود. البته باید توجه داشته باشید که اگر از خانه‌های مستقر در شهر لندن بیرون بروید در مرکز شهر خواهید بود و در مقابل، از این جزیره تا نزدیک شهر می‌بایست قایق سوار شوید تا به عنوان مثال بتوانید یک بسته شیر بخرید.

فروش جزیره ۴۰۰ هزار پوندی در بریتانیا (+عکس)

با این وجود نکات جالب دیگری هم در مورد قلعه دایره‌ای جزیره که تنها بنای ساخته شده در آن محسوب می شود، وجود دارد. پایگاه خبری «رایت‌موو» در این خصوص توضیح داد بنای قلعه هم اکنون غیرقابل سکونت است که این نظریه بر اساس آخرین عکس‌های منتشر شده از آن ارایه شده است و گفته می شود که تعمیرات قلعه بیش از نقاشی دیوارها خواهد بود. این قلعه همچنین در رتبه دوم ساختمان‌های حفاظت شده و تاریخی بریتانیا قرار دارد و بر این اساس ممکن است برخی مشکلات احتمالی برای دریافت مجوز و تعمیرات آن وجود داشته باشد تا امکان سکونت در این بنا فراهم شود.

فروش جزیره ۴۰۰ هزار پوندی در بریتانیا (+عکس)

با این وجود آن دسته از افرادی که به دنبال یک گوشه دنج می‌گردند، قصد زندگی در یک مکان منحصر به‌فرد را دارند یا سعی می‌کنند دور از شلوغی شهرها زندگی کنند، این جزیره بهترین گزینه برای آنها محسوب می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا