آموزش نحوه بلاک کردن تبلیغات درون اپلیکیشن‌های اندروید

اکثر اوقات پیش می‌آید که از یک تبلیغ در مرورگر گوشی یا اپلیکیشن‌های مورد استفاده خسته شده باشید. برخی از این تبلیغات در گوشه و کنار صفحه و برخی دیگر به صورت پنجره‌ای جداگانه نمایش داده می‌شوند.

موبنا – به همین دلیل پیدا کردن راه حلی برای از بلاک کردن تبلیغات در تلفن‌های همراه می‌تواند امری بسیار کارآمد باشد. در این مورد اپلیکیشن‌های زیادی توسعه پیدا کرده‌اند که امروز قصد داریم با استفاده از یکی از آن‌ها این مشکل را برای شما برطرف کنیم.

بلاک کردن تبلیغات با استفاده از اپلیکیشن DNS66:

اگر از تبلیغات موجود در اپلیکیشن‌های گوشیتان کلافه شده‌اید و به دنبال یک برنامه برای بلاک کردن این تبلیغات بدون نیاز به روت شدن گوشی هستید برنامه DNS66 نرم افزاری است که باید حتما آن را نصب کنید. این نرم افزار از سیستم وی پی ان اندروید استفاده کرده و علاوه بر اینکه تبلیغات را از بین می‌برد باتری گوشی را نیز نسبت به سایر اپلیکیشن‌های مشابه کمتر مصرف می‌کند. این نرم افزار با محدود کردن ترافیک برای چند لحظه علاوه بر از بین بردن تبلیغات موجود، باتری کمتری نیز مصرف می‌کند. البته لازم به ذکر است که اندرویدهای بالاتر از ۵ می‌توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند. همراه وبسایت اندروید زوم باشید تا نحوه بلاک کردن تبلیغات با استفاده از این نرم‌افزار را آموزش دهیم.

گام اول) پس از دانلود و نصب، نرم‌افزار را باز کنید سپس بر روی تب Hosts رفته و از آنجا حداقل یکی از فایل‌های هاست بلاک کننده را انتخاب کنید. منابع هاست زیادی به صورت پیش فرض در برنامه فعال هستند اما در برخی از مواقع ممکن است که در دانلود با مشکل مواجه شوند. بنابراین پیشنهاد می‌شود فقط Adaway hosts file را فعال کنید. برای فعال کردن فایل‌های هاست کافی است آیکون سپر که در سمت چپ هر یک از لیست‌ها وجود دارد را انتخاب کنید. پس از انتخاب فایل هاست مورد نظر، آیکون Refresh را انتخاب کنید تا فایل‌های هاست دانلود شود.

گام دوم) پس از دانلود فایل‌های هاست، به تب Start رفته و از آنجا آیکون Start در پایین صفحه را انتخاب  کنید. سپس برای شروع سرویس، گزینه OK را انتخاب کنید.

از این پس بدون هیچ نگرانی از وجود تبلیغات در مرورگر و اپلیکیشن‌های موجود در گوشی، از استفاده از آن‌ها لذت ببرید. در زمانی که از این برنامه استفاده می‌کنید یک آیکون کلید در قسمت اعلان‌ها مشاهده خواهید کرد.

همانطور که پیش از این نیز مطرح شد، اپلیکیشن DNS66، تبلیغات را در سطح DNS کنترل می‌کند که برخلاف اپلیکیشن‌های دیگر که تمامی داده‌های ترافیک را تبلیغات محدود می‌کنند عمل می‌کند و بدین واسطه سبب می‌شود باتری بسیار کمتری مصرف شود. در شکل زیر می‌توانید مقایسه وضعیت باتری در هنگام استفاده از این نرم افزار و اپلیکیشن Adguard را مشاهده کنید. در آخر می‌توانید این اپلیکیشن را به صورت رایگان از وبسایت اندروید زوم دانلود کنید.

دانلود فایل APK اپلیکیشن DNS66 با لینک مستقیم

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا