۹۰ هزار دستگاه خودرو از خانواده ایکس ۲۰۰ تحویل مشتریان شده است

از ابتدای سال تاکنون نزدیک به ۹۰ هزار دستگاه خودرو از خانواده ایکس ۲۰۰ تولید و به مشتریان گروه خودروسازی سایپا تحویل شده است.

موبنا – گروه خودروسازی سایپا از ابتدای سال جاری تاکنون بر اساس برنامه ریزی تولید خود توانسته روند تولید را با وجود مشکلات متعدد ادامه دهد و بر همین اساس تاکنون نزدیک به ۹۰ هزار دستگاه از محصولات ایکس ۲۰۰ را به مشتریان تحویل دهد.
بر اساس این گزارش در شش ماه ابتدایی سال تعداد ۸۹ هزار و ۳۶۹ دستگاه از محصولات تیبا ۲، تیبا، ساینا و کوییک تولید و به مشتریان تحویل شده است.
این گزارش می افزاید: تا پایان شهریور ماه سال جاری محصول تیبا۲، تعداد ۳۸ هزار و ۵۶۱ دستگاه، تیبا، ۲۸ هزار و ۲۸۰ دستگاه، ساینا، ۲۰ هزار و ۵۶۵ دستگاه و کوییک، هزار و ۹۶۳ دستگاه تولید و تحویل مشتریان شده است.
همچنین در شهریور ماه تعداد ۹۹۷۱ دستگاه از گروه ایکس ۲۰۰ تحویل مشتریان شده که خودروهای تیبا۲، تیبا، ساینا و کوییک به ترتیب ۴۰۴۹، ۲۹۸۰، ۲۷۱۹ و ۲۲۳ دستگاه بوده است.
گفتنی است روند تولید و تحویل محصولات گروه سایپا با وجود مشکلات همچنان ادامه دارد و گروه سایپا با تامین به موقع قطعات، تحویل خودروهای خود را همچنان به مشتریان محترم ادامه می دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا