تاکید بر تلاش برای تخصیص اعتبار بیشتر به حمایت از تولیدات داخلی

محسن پدرام، رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران، بر اهمیت نقش بانک در رونق اقتصادی و تلاش برای تخصیص اعتبار بیشتر به حمایت از تولیدات داخلی تاکید کرد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، جلسه هم اندیشی روسای شعب و دوایر ستادی مدیریت شعب استان گیلان با حضور پدرام رئیس هیأت مدیره، نجدی مدیر امور استان ها و پورطولابی رئیس اداره کل حراست بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد.
محسن پدرام در این نشست ضمن تقدیر از عملکرد استان در سال ۹۶ و شش ماهه نخست سال ۹۷، سیاست های کلان بانک را تشریح کرده و بیان داشت: تمامی همکاران باید تلاش کنند تا منابع قرض الحسنه بیشتری برای اختصاص به نیازمندان واقعی جامعه جذب شود و با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در راستای حمایت از تولیدات داخلی به بهبود وضعیت اقتصادی کشور کمک کنیم.
وی با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهارداشت: امروز کشور ما درگیر یک جنگ اقتصادی است و باید تمام همکاران تلاش مضاعف نمایند تا علاوه بر حفظ دستاوردهای بانک در سال گذشته ، اهداف ابلاغی در سال ۹۷ را محقق کنند.
رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران تاکید کرد: اجرای کامل تعهدات بانک در خصوص انجام تسهیلات تکلیفی باعث خوش نامی بانک قرض الحسنه مهرایران در میان مسئولین ارشد نظام و مردم شده است.
پدرام، با بیان تراز مالی بانک در سال ۹۶ و طرح آن در مجمع بانک گفت: با توجه به عملکرد شایسته در سال گذشته، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره توانستند از حقوق کارکنان بخوبی دفاع کنند و با تداوم این روند آینده درخشانی را برای بانک متصور شوند.
نجدی مدیر امور استان ها نیز عملکرد استان گیلان در حوزه های مختلف را بررسی کرد و از اقدامات موثر انجام شده در خصوص نسبت مطالبات به مصارف و انجام فعالیت در تمامی طرح ها و محصولات بانک قدردانی نمود.
نجدی مدیر امور استان ها در ادامه، به همکاری تمامی شعب در اجرای تفاهم نامه های کشوری، استفاده از ارتباطات بازاریابی و جذب منابع، استفاده از سایت چاپ فرم ها و استفاده از پدهای الکترونیکی برای آمادگی به منظور تشکیل بایگانی الکترونیکی، تشریح طرح همیاران مهر و تجلی اهداف نیک بانک در دستگیری افراد محروم مانند: سرپرستان خانوار ، زندانیان و …، تمرکز همیشگی بر روی منابع ، مصارف و مطالبات اشاره نمود و از عقد تفاهم نامه های بزرگ کشوی با دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت آموزش و پرورش خبر داد.
در ادامه، پورطولابی رییس اداره کل حراست با ابراز خرسندی از خدمت در بانک قرض الحسنه مهر ایران ، این بانک را کم تخلف ترین بانک در میان بانک های کشور دانست و بیان داشت: همکاران بنا به دیدگاه مراقبتی، همچون نهالی در دست رشد، نیازمند مراقبت و همراهی می باشند.
بلادی چولابی، مدیر شعب استان گیلان در این جلسه، ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان و مدعوین حاضر نسبت به ارائه گزارشی کوتاه در خصوص عملکرد یکساله این مدیریت در سال ۹۶ و شش ماهه نخست سال ۹۷ اقدام کرد و به بررسی جایگاه استان در بخش منابع، مصارف، خدمات الکترونیک، مطالبات، میزان افتتاح حساب و … پرداخت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا