پنج پروژه مخابراتی در استان آذربایجان غربی به بهره‌برداری می‌رسد

پنج طرح و پروژه عمده مخابراتی شامل طرح های توسعه شبکه، دیتا، اجرای فیبر شهری و بین شهری، افزایش پهنای باند و راه‌اندازی و تکمیل سایت‌های همراه اول در استان آذربایجان غربی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح می‌شود.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، در سفر وزیر ارتباطات، هیئت همراه و مدیران ارشد مخابراتی به استان آذربایجان غربی، پروژه‌های توسعه شبکه در ۲۰۳ نقطه در سطح مراکز شهری و روستایی و شهرستان‌ها و جاده‌های استان شامل پروژه‌های فیبر – کافو- FTTH، سافت سوییچ و انتقال به بهره‌برداری می‌رسد.
همچنین در این سفر، نصب و راه‌اندازی پورت‌های ADSL شهری و روستایی به ‌منظور توسعه پوشش اینترنت در ۹۲ نقطه در استان آذربایجان غربی به انجام می رسد. نصب تجهیزات اکتیو FTTH در شهرهای استان آذربایجان غربی ، اجرای فیبر شهری و بین شهری به جهت تسهیل ارتباطات بین مراکز و انتقال در مراکز شهری وروستایی از دیگر پروژه های مورد افتتاح در این سفر می باشد .
بر اساس این گزارش، در سفر وزیر ارتباطات، توسعه و ارتقای ۲۲۲ سایت همراه اول در راستای تکمیل فاز ۷ پروژه توسعه شرکت ارتباطات سیار و انتقال به نسل های بالاتر تلفن همراه در سطح شهرستان‌ها و استان آذربایجان غربی انجام خواهد شد.
طرح‌های افزایش پهنای باند دیتا در مراکز و کافوهای نوری و افزایش و بهینه‌سازی سرعت اینترنت در ۵۷ نقطه استان آذربایجان غربی ازجمله دیگر پروژه‌های مهم مورد افتتاح در این سفر خواهد بود. همچنین با افتتاحات انجام شده، امکان واگذاری دایری های جدید با اجرای پروژه های توسعه شبکه و کافوهای مسی و نوری و سوئیچ وسافت سوئیچ فراهم می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا