دانلود Westland Survival بازی بقا در غرب

Westland Survival از بازی های جالب اندرویدی است که نسخه ی اولیه ی آن به تازگی در پلی استور منتشر گردیده است و در مدت کوتاهی توانسته توجهات زیادی را به خوب جلب کند.

موبنا – این بازی که در سبک ماجراجویی و بقاء می باشد تاکنون بیش از ۵۰ هزار بار در پلی استور دانلود گردیده است و توانسته نمره خوب ۴.۱ از ۵ را کسب کند.

Westland Survival
Westland Survival

داستان این بازی ماجراجویی در غرب وحشی روایت می شود جاییکه بی قانونی بیداد می کند و حتی کلانتران حاضرند خود را مشتی دلار بفروشند، جویندگان طلا برای یافتن معادن طلا به مناطق مختلف سر می زنند و شما نیز یکی از این جویندگان طلا هستید که مورد حمله ی راهزنان قرار می گیرید و تنها باقی مانده از جویندگان می باشد و حال وجود شما پر از نفرت و انتقام جویی از راهزنان است و می خواهید هر طور که شده آن ها را از بین ببرید ولی در ابندا بایستی در غرب وحشی برای بقاء خود بجنگید و سپس به فکر هدف های بعدی خود باشید.

Westland Survival
Westland Survival

گیم پلی بازی در مورد تلاش شما برای زنده ماندن در غرب وحشی می باشد و در این راه بایستی با دشمنان یاغی خود به مبارزه بپردازید ، با سرخپوست ها وارد معامله شوید و اقلام و منابع مورد نیاز خود را بدست آورید و می توان گفت هر کاری را که منجر به بقاء شما می شود را بایستی انجام دهید. در ابتدای بازی بایستی با جمع اوری چوب و سایر مواد برای خود یک سرپناه ایجاد کنید ، سپس بایستی برای خود یک تیرو کمان درست کنید تا بتوانید از خود در برابر خطرها محافظت نمایید و همینطور بایستی با پیشرفت در بازی برای خود یک قلمرو ایجاد کنید. دوربین بازی بصورت سه بعدی و از بالا می باشد که سبب شده بازی یک حالت مدیریتی به خود بگیرد و شما به همه چیز اشراف داشته باشید. گرافیک و طراحی هنری بازی نیز بسیار خوب و خلاقانه است و به خوبی می تواند حال و هوای وسترن را به مخاب القا نماید.

تصاویر بازی Westland Survival

دانلود بازی Westland Survival

لینک دانلود فایل APK

لینک دانلود فایل Data

نحوه نصب بازی:

– فایل نصبی APK را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و سپس استخراج کنید و پوشه com.tencent.ig را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.

 

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا