افتتاح طرح‌های مخابراتی استان سیستان و بلوچستان

با حضور وزیر ارتباطات و مدیر عامل شرکت مخابرات ایران تعدادی از طرح های مخابراتی و زیر ساختی به منظور توسعه ارتباطات مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد و ۲۴۹ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و ۱۲۷میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در حوزه تکمیل پوشش ارتباطات سیار در استان سیستان و بلوچستان به بهره برداری می رسد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی واموربین الملل شرکت مخابرات ایران، طرح‌های مخابراتی استان سیستان وبلوچستان، با حضور مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات، دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان، مهندس سید مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس و جمعی از مقامات و مدیران ارشد مخابراتی و استانی افتتاح می‌شود.
بر اساس این گزارش، بهره برداری از تاسیسات مخابراتی سیار نسل دوم ۲G، نسل سوم ۳G و LTE همراه اول در ۱۲۳ سایت به منظور تکمیل پوشش جاده‌ای و ریلی ارتباطات سیار در سطح استان و همچنین پوشش اینترنت و WiFi همراه اول از مهم‌ترین طرح‌های افتتاح شده در این دو روز(دوشنبه و سه شنبه ۱۲ و ۱۳ شهریورماه ۱۳۹۷) است.
این گزارش می‌افزاید بهره برداری از پروژه WiFi همراه اول در ۶ نقطه مهم استان سیستان و بلوچستان به منظور تکمیل پوشش ارتباطی در بیمارستان ایران ایرانشهر، کلینیک شفا، راه آهن، طب تصویری زاهدان، مرکز امور مشترکین و اداره کل مخابرات منطقه زاهدان از جمله طرح‌های مهم افتتاح شده در این مراسم است.
همچنین، پروژه‌های Wll روستایی به منظور تکمیل پوشش ارتباطی روستاها در ۵ سایت، واگذاری تلفن ثابت در بخش‌های نیکشهر، زابل و زاهدان به میزان ۲۰۰۸ پورت، اجرای پروژه FTTH برای ۳۵۰ مشترک در محدوده استان، برقراری ADSL اینترنت روستای میرآباد ایرانشهر ازدیگر طرح‌های مورد افتتاح در این مراسم خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا