بررسی عملکرد شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان با حضور هیئت‌مدیره

جلسه بررسی عملکرد شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان با حضور عضو هیئت‌مدیره و مدیران ستادی در راستای ارزیابی عملکرد شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان برگزار شد.

موبنا – به گزارش موبنا، امیرهوشنگ عصارزاده عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در این جلسه اظهار داشت: بانک توسعه تعاون بانک دولتی و توسعه‌ای است که طبق اصل ۴۴ قانون اساسی که قانونی برای خصوصی‌سازی و تقویت بخش خصوصی در کشور بوده و درزمانی که تعدادی از بانک‌های دولتی به خصوصی تبدیل می‌شدند بانک توسعه تعاون باهدف و رویکرد توسعه‌ای و در راستای حمایت از بخش تعاون تأسیس شد.
وی افزود: بانک توسعه تعاون به دنبال ایجاد روحیه کسب‌وکار بالا و تقویت بخش تعاون است و باید دارای بنیه و چارچوب مستحکم و بادوامی باشد و با صورت‌حساب‌های مالی قوی و استاندارد بتواند به‌خوبی از بخش تعاون حمایت کند و لذا مکلف هستیم که با بهره‌وری به دنبال خلق ارزش‌ها باشیم.
عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در خصوص اشتغال پایدار در جمع روسای شعب استان اصفهان اظهار داشت: اشتغال پایدار روستایی با ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت ۶ درصدی موردتوجه ویژه دولت قرار دارد و بانک باید با توان فنی و تخصصی و با مصرف صحیح منابع، در زمان و وقت مناسب و در جای درست هزینه نماید که به اشتغال پایدار و ماندگار منتهی شود.
وی در ادامه افزود: اهمیت اول این طرح کمک به اشتغال در روستاها و جلوگیری از مهاجرت به شهرها می‌باشد و عملکرد مثبت بانک در انجام این تکلیف ارزشمند به‌طورحتم کمک به اثبات توانمندی‌های تخصصی توسعه‌ای بانک خواهد بود و اهمیت دوم این طرح تمرین رفتار توسعه‌ای است و با تمرین و تمرکز بر توسعه‌ای بودن و مصرف درست منابع بانک و با اثبات توانمندی‌ها بانک به موفقیت‌هایی بیشتری دست پیدا خواهد کرد.
عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در همین زمینه اظهار داشت: در سال‌های اخیر طبق ارزیابی‌های صورت گرفته بانک توسعه تعاون عملکرد مطلوبی داشته و توان ظرفیت خدمت‌رسانی بالایی دارد و با رشد و تقویت مصارف خوب و کیفی، کاهش مطالبات غیر جاری، کیفت بهبود منابع، افزایش حجم عملیات بانکی گام‌های مثبتی را در سال‌های آینده شاهد خواهیم بود.
در ادامه ابراهیم عالی محمودی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان افزود: استان اصفهان دارای قابلیت‌ها و توانایی فراوانی است و در جهت تحقق برنامه‌های باید تمام تلاش خود را به‌کارگیریم.
وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های این استان خاطرنشان کرد: راهبردهای ۷ گانه بانک شامل، جذب منابع ارزان‌قیمت، انعقاد تفاهم‌نامه‌ها، بازدید از شعب، توجه به نیروی انسانی، شناسایی مشتریان و احیاء مشتریان قدیمی ارتباط با سازمان‌ها و نهادهای دولتی خصوصاً دستگاه‌های زیرمجموعه وبرطرف کردن مشکلات ظاهری شعب، پیگیری مطالبات غیر جاری و همچنین درنهایت تمرکز بر دو طرح اشتغال پایدار روستایی و فراگیر ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های این استان به شمار می‌آید.
گفتنی است در این جلسه غلامحسین عرب حسنخانی مشاور مدیرعامل، کریم میرزاخانی مدیر امور شعب، حسن شریفی مدیر امور طرح و برنامه، محمد ذوالفقاری مدیر امور مالی حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا