زیبایی و امنیت با مرورگر Firefox Focus (+ویدیو)

مرورگر Firefox Focus فایرفاکس فکوس یک نسخه دیگر مرورگر از شرکت موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox است.

موبنا – این برنامه رابطه کاربری بسیار آسان و سبک و همچنین زیبایی دارد که میتوانید ساعت های طولانی را با آن بگذرانید. رنگ بندی عالی بنفش این برنامه حس زیبایی به شما میدهد و کار کردن در فضای آن بسیار لذت بخش است . مرورگر فایرفاکس فکوس صرفا یک مرورگر امنیتی است و در این رابطه امکانات زیادی را دارد . این برنامه می‌تواند تمامی تبلیغات را بلاک کنید و همچنین می‌توانید انتخاب کنید که کدام نوع را ببندد و کدام نوع را نمایش دهد. با این مرورگر دیگر نگران لو رفتن آدرس های باز شده خود نباشید و با فعال کردن گزینه ای پس از خروج هیچ سایت باز نخواهد ماند و هیچ برنامه ای اجازه دسترسی به او را ندارد.

زیبایی و امنیت با مرورگر Firefox Focus (+ویدیو)
مرورگر فایرفاکس فکوس

دانلود مرورگر Firefox Focus

این مرورگر نسبت به سایر مرورگرها ، کم حجم میباشد (کمتر از ۵ مگابایت) و فضای زیادی را اشغال نمیکند. این برنامه با بیش از ۱ میلیون دانلود در گوگل پلی توانسته رتبه ۴.۴ را از ۵ کسب کند.

زیبایی و امنیت با مرورگر Firefox Focus (+ویدیو)
آیکون برنامه فایرفاکس فکوس

زیبایی و امنیت با مرورگر Firefox Focus (+ویدیو)

ویدیو کار با مرورگر Firefox Focus

امنیت

زیبایی و امنیت با مرورگر Firefox Focus (+ویدیو)
برنامه فایرفاکس فکوس

همانطور که گفته شد مرورگر فایرفاکس فکوس صرفا جهت افزایش امنیت شما طراحی شده که امنیت بسیار بالایی دارد. در همین خصوص این برنامه تنظیمات زیادی در این رابطه نیز دارد و میتوانید حفاظت از حریم خصوصی خود را مدیریت کنید . در ادامه تمامی گزینه های حفاظت از حریم خصوصی این برنامه را بطور کامل برای شما شرح میدهیم.

تنظیمات برنامه فایرفاکس فکوس
تنظیمات برنامه فایرفاکس فکوس
  • مسدود کردن ردیاب های تبلیغاتی : این گزینه میتواند به راحتی تبلیغاتی که همراه سایت ها در صفحه های جدید باز میشوند را بلاک کند و دیگر آنها را مشاهده نکنید . همچنین با فعال کردن این گزینه ، برنامه تبلیغ هایی را که در سایت ها وجود دارد را میبندد و این کار باعث میشود در مصرف حجم اینترنت شما صرفه جویی شود.
  • مسدود کردن ردیاب های آماری : برخی از سایت ها همانند اینستاگرام تعداد لمس یا مکان لمس شمارا ضبط میکنند . این کار که برخی از سایت ها میکنند شاید برای شما مضر هم باشد . میتوانید با فعال کردن این گزینه از این امر جلوگیری کنید . این کار هیچ تغیری در ظاهر سایت های شما ندارد.
  • مسدود کردن ردیاب های شکبه های اجتماعی:  برخی از سایت ها برای افزایش بازدید شبکه های اجتماعی خود آنها را بصورت خودکار برای شما باز میکنند . برخی برنامه های بلاک کننده این سایت ها را نیز تبلیغ میدانند و بلاک میکنند اما ممکن است که شما بخواهید شبکه های اجتماعی سایت را دنبال کنید . اگر این گزینه را فعال کنید دیگر لینک شبکه اجتمای در صفحه جدید بصورت خودکار برای شما باز نمیشود.
  • مسدود کردن سایر ردیاب های محتوا: برخی سایت ها هستند که اطلاعاتی از شما مانند موقعیت مکانی ، ای پی و … شما را در خود ذخیره میکنند. برای جلوگیری از ردیابی های مشابه میتوانید این گزینه را فعال کنید.
  • حالت پنهان: با فعال کردن این گزینه دیگر نگران وب سایت های باز شده خود نباشید . هنگامی که از برنامه خارج میشوید تمامی سایت های باز شده شما مخفی میشوند و اگر بلافاصله وارد آن شوید هیچ سایتی را مشاهده نمی کنید.

همانطور که در ویدیو آموزشی سایت مشاهده کردید با فعال کردن گزینه های امنیتی برنامه ، دیگر هیچ برنامه ای نمیتواند صفحه های این برنامه را ضبط کند و صفحه بصورت سیاه در فیلم نمایش داده میشود.

شعار برنامه

در اولین صفحه این مرورگر یک نوشته مشاهده میکنید که سخن برنامه است . مرور ناشناس خودکار ، مرور کنید ، پاک کنید ، تکرار کنید. کاملا با توجه به این نوشته برنامه میتوان پی برد که این مرورگر از امنیت بالایی برخوردار است.

زیبایی و امنیت با مرورگر Firefox Focus (+ویدیو)
صفحه اصلی برنامه فایرفاکس فکوس

خروج سریع

یکی از قابلیت های این برنامه که میشود جزو حفظ حریم خصوصی حساب کرد ، قابلیت بستن سریع است . در هر وب سایتی که هستید ، دکمه سطل آشغال را در پایین صفحه مشاهده میکنید که باز زدن این دکمه وبسایت شما سریعآ بسته میشود . با این کار دیگر نیاز نیست برای بستن وب سایت وارد صفحه های باز خود شوید .

زیبایی و امنیت با مرورگر Firefox Focus (+ویدیو)
وب سایت باز شده در برنامه فایرفاکس فکوس

زیبایی

زیبایی و امنیت با مرورگر Firefox Focus (+ویدیو)
فایرفاکس فکوس

همانطور که در نسخه اصلی فایرفاکس شاهد رنگ نارنجی بودیم ، در این نسخه نیز شاهد رنگهای مختلط بنفش هستیم . این رنگ چشمان شمارا اذیت نمیکند و میتوانید ساعت های طولانی را در این مرورگر سپری کنید و به وبگردی بپردازید .

زیبایی و امنیت با مرورگر Firefox Focus (+ویدیو)
سایت باز نشده در برنامه فایرفاکس فکوس

نتیجه گیری

زیبایی و امنیت با مرورگر Firefox Focus (+ویدیو)
برنامه فایرفاکس فکوس

مرورگر فایرفاکس فکوس Firefox Focus یک مرورگر امنیتی برای حفظ حریم خصوصی شماست . این برنامه در کنار امنیت بالا دارای ظاهر بسیار زیبا و ساده است که میتوانید به راحتی ساعت های زیادی را با آن سپری کنید . با استفاده از این برنامه دیگر نیاز نیست از لورفتن وبسایت های خود  نگران باشید و میتوانید به راحتی یک وبگردی امن و کم حجم را تجربه کنید . پس اگر به دنبال یک مرورگر امن و زیبا هستید ، این برنامه پیشنهاد ما است.

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا