معرفی و دانلود بازی ماجراجویی Luca: The Dreamer

Luca: The Dreamer یکی از جدیدترین بازی های اندرویدی در سبک ماجراجویی می باشد که کمتر از ۲۰ روز ار عرضه ی آن می گذرد و توانسته در این مدت کوتاه توجه زیادی را به خود جلب نماید.

موبنا – گیم پلی جذاب و داستان جالب این بازی ماجراجویی سبب شده است تا طرفداران زیادی را برای خود دست و پا کند.

Luca: The Dreamer
Luca: The Dreamer

داستان بازی در مورد توپی قدیمی به نام لوکا می باشد که به وسیله ای برای بازی کودکان در کوچه ها شده است ، در یکی از روزها لوکا به سمت شیشه یکی از خانه ها شوت می شود و در همان حین از تلویزیون مسابقات جام جهانی برزیل را می بیند و رویای حضور در جام جهانی را در ذهن خود مجسم می کند و قصد دارد تا به رویای خود یعنی حضور در فینال جام جهانی برزیل برسد. حال از اینجا بازی شروع می شود و شما بایستی به لوکا کمک کنید تا با عبور از موانع مختلف در طی مسیر خود به محل برگزاری مسابقات برسد. در کنار داستان جالب ، بازی از طراحی گرافیکی زیبا و صدا گذاری مینیمال و آرامش بخشی برخوردار است که تجربه ی بازی را برای مخاطبان لذت بخش تر می کند بگونه ای که در پیش روی داستان به صورت ریتمیک کمک زیادی می کند.

Luca: The Dreamer
Luca: The Dreamer

گیم پلی بازی بصورت پلتفرمر می باشد و در ابتدای بازی شما تنها وظیفه دارید تا توپ را به جلو و عقب حرکت دهید و همچنین از روی موانع مختلفی که در مسیرتان وجود دارد بپرید ولی با پیشرفت در مراحل بازی توانایی های دیگری از قبیل پرش ها دوگانه و همچنین حرکت دادن دوربین بازی به شما اضافه می گردد که سبب می شود بازی برای شما یکنواخت و خطی نشود و همچنان جذابیت و چالش های خود را داشته باشد.

تصاویر بازی Luca: The Dreamer :

دانلود بازی Luca: The Dreamer :

معرفی و دانلود بازی ماجراجویی Luca: The Dreamer

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا