محصولی ابتکاری برای تبدیل وانت به چادر مسافرتی، معرفی شد (+فیلم و عکس)

گاهی اوقات با محصولی ساده می‌توان استفاده از خودرو را بهینه کرد. یک شرکت امریکایی، قادام به ساخت نوعی چادر کرده است که در قسمت بار، مخفی می‌شود.

موبنا – علاوه بر سیستم معروف هیچ هتل (Hitch Hotel) که خودرو را تبدیل به یک کاروان مسافرتی (RV) می‌کند. فناوری نوآورانه جدیدی به نام Topper EZL ift ارائه‌شده است که به آسانی توسط راننده قابل نصب بر روی عقب وانت پیکاپ است.
با این ابتکار می‌توان ظرفیت کمپر وانت را بیشینه یا حتی وانت پیکاپ را تبدیل به چادر مسافرتی کرد. مهم‌ترین نکته مثبت این سیستم قابلیت نصب آن بر روی تمام وانت پیکاپ‌ها و تمام کمپر‌های استاندارد است. البته این سیستم شامل بدنه‌ی فلزی نمی‌شود و باید آن را جداگانه خرید.

به علت الکتریکی بودن این محصول مشکلی بابت هیدرولیک یا سیستم جریان هوا وجود ندارد. برای نصب این سیستم تنها نیاز است آن را به سوکت برق ۱۲ ولتی خودرو وصل کرد. بازوهای این سیستم میتوانند تا نیم‌متر وزن ۴۰۸ کیلوگرم را بالا ببرند که برای هر سقف کمپری کافی است.

محصولی ابتکاری برای تبدیل وانت به چادر مسافرتی، معرفی شد (+فیلم و عکس)

این محصول در دو نسخه مسافرت آخر هفته و نسخه کاملا تضمین شده عرضه می‌شود. هر دو نسخه توانایی تبدیل کمپر وانت پیکاپ به چادر مسافرتی با گنجایش سه پنل جانبی و یک پنل پشتی را دارند. تنها تفاوت بین این دو نسخه استفاده نسخه مسافرتی آخر هفته از در پشتی باربر وانت پیکاپ برای بیشینه کردن طول تخت‌ها است که برای وانت‌های پیکاپ با طول باربند کمتر عالی است. نسخه تضمین شده از در پشتی باربر استفاده نمی‌کند و برای وانت پیکاپ‌ها با طول باربر بیشتر بهتر است علاوه بر این بدون حذف چیزی از وسایل باربر وانت پیک اپ به راحتی باز می‌شود. این ابتکار بدون کمپر قیمت پایه ۱۳۰۰ دلار دارد و بسته‌های با کمپر قیمتی دو برابر نسخه پایه دارند.

برای فهمیدن دقیق‌تر نحوه کار این سیستم می‌توانید ویدیوی انتهای مطلب را تماشا کنید.

 منبع: زومیت 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا