بازی سونیک در سبک دو بعدی Sonic Runners

Sonic Runners یکی دیگر از بازی‌های موبایلی شرکت سگا، و تلاشی دوباره برای زنده کردن محبوبیت کاراکتر سونیک در بین گیمر‌ها است که شاید بتوان گفت در این نسخه، بیشتر از نسخه‌های پیشین به این هدف دست پیدا کرده است.

موبنا – سال‌ها پیش زمانی که پیشرفته‌ترین کنسول موجود سگا جنسیس بود، کاراکتری در دنیای بازی‌ها با نام سونیک وجود داشت که کمتر کسی نام او را نشنیده بود. یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های صنعت بازی‌سازی که در سگا، موقعیتی مانند ماریوی میکرو داشت. در آن زمان چند نسخه ی مختلف از بازی پخش شد که به جز یک عنوان سه‌بعدی، مابقی عناوین به صورت دو بعدی و از چپ به راست انجام می‌شد و همه چیز به بهترین شکل ممکن طراحی شده بود. موسیقی متن بازی را نیز می‌توان به جرأت یکی از کم تکرار‌ترین موسیقی متن‌های بازی‌ها حتی تا به امروز دانست که تقریباً تمام گیمرهایی که در کودکی سونیک را تجربه کرده‌اند، هنوز هم موسیقی این بازی را به خاطر دارند. با تولید شدن نسل جدید کنسول‌ها، بسیاری از بازی‌های محبوب سگا مانند کمیکس، شورش در شهر و… ترجیح دادند تا در اوج محبوبیت خود را بازنشسته کنند اما بازی سونیک، یکی از معدود بازی‌هایی است که از آن زمان تا به امروز و حتی در کنسول‌های PS3 و Xbox360 نیز حضور داشته و متأسفانه با ارائه ی نسخه‌های زیاد و نه چندان جالب، تا حدودی به محبوبیت این شخصیت دوست‌داشتنی خدشه وارد کرده است؛ به طوری که این روزها دیدن نام سونیک روی یک بازی جدید، کسی را به وجد نمی آورد.

sonrun12

Sonic Runners یکی از معدود بازی‌های نسل جدید سونیک است که با تعدیل‌کردن سرعت سرگیجه آور بازی، یک عنوان آهسته‌تر را به وجود آورده و درواقع یکی از بزرگترین دلایل عدم موفقیت نسخه‌های پیشین، یعنی سرعتی که به بازیکن اجازه ی کنترل این شخصیت را نمی داد، یک نسخه ی بهتر و قابل قبول از این بازی به وجود آورده است و نکته ی جالب نیز بازگشت به سبک دو بعدی قدیمی این بازیست که می‌تواند نقطه‌ی امیدی برای این بازی باشد. البته همه چیز مانند نسخه‌ی اصلی بازی نخواهد بود و دویدن سونیک، مانند بازی‌های Runner به وسیله‌ی هوش مصنوعی انجام می‌شود و شما وظیفه‌ی پرش از موانع و کشتن دشمنان را دارید که این امر به کمک سونیک، و دیگر دوستان اون انجام خواهد شد. از انتشار این بازی چند روزی بیشتر نمی گذرد، اما در همین مدت کم موفق به کسب تعداد دانلود بالا، و توجه قابل قبولی شده است. اگر شما نیز علاقه به تجربه کردن این بازی دارید، می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به دانلود این بازی بپردازید.

بازی سونیک در سبک دو بعدی Sonic Runners بازی سونیک در سبک دو بعدی Sonic Runners بازی سونیک در سبک دو بعدی Sonic Runners

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا