مهندس صدری از هدفگذاری برای تغییری بزرگ در شرکت مخابرات خبر داد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن اشاره به مصوبه سازمان برنامه ریزی کشور در ستاد اقتصاد مقاومتی گفت : میبایست تا پایان دولت، متوسط سرعت دسترسی به ۲۰ مگابیت ارتقا یابد.به این منظور شرکت مخابرات ایران برای تغییر بزرگی هدف گذاری شده است.”

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران سید مجید صدری با بیان این مطلب افزود : “این در حالی است که حدود سی درصد خطوط مسی فعلی درمخابرات ایران قابلیت ارائه سرعتی بیش از ۲ مگابیت بر ثانیه را ندارند، لذا شرکت برای تغییر بزرگی هدف گذاری شده است.”
مهندس صدری تاکید کرد: مخابرات ایران به عنوان گسترده‌ترین اپراتور کشور، برای تحقق این تغییر بزرگ، امروز با مشکلاتی مواجه است. اولین مشکل مشکل نقدینگی شرکت است.
وی افزود: روزی که وارد مخابرات ایران شدم پرداخت حقوق پرسنل باتاخیر پرداخت میشد و مطالبات پیمانکاران با انباشتگی مواجه شده بود. هر چند اکنون و با تغییر اولویتها برای پرداخت حقوق پرسنل اقدام شده است اما مطالبات پیمانکاران با مشکل مواجه است. برای حل این مسئله نیز بر روی وصول مطالبات و رشد ماهانه پنج درصدی درآمدها با بازاریابی موثر و کاهش هزینه‌های جاری غیر ضرور تمرکز کرده‌ایم.
مهندس صدری همچنین به لغو قراردادهای مشاوره‌ای اخیر و آزادسازی لشکر مشاوران مدیرعامل به عنوان آغاز حرکت برای حل مشکل نقدینگی اشاره کرد وگفت: از سایر حوزه ها نیز خواسته‌ام برای بهبود بهره‌ وری ده درصدی برنامه ریزی کنند.
وی تاکید کرد هیچ مدیری درمخابرات ایران برای این بهره‌وری سراغ حقوق کارکنان نخواهد رفت بلکه لازم است فرآیندها اصلاح شوند.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از ارزیابی مدیران در موفقیت عملکرد به این شاخص‌ها خبر داد وگفت: مشکل بزرگ دیگر برای تغییر بزرگ در شرکت مخابرات ایران تامین منابع سرمایه‌گذاری است که در حال بررسی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا