دکتر صفری: لزوم دانش افزایی و ارتقای مهارت در بین نیروی انسانی شرکت مخابرات ایران

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با تاکید بر لزوم ارتقای دانش و مهارت نیروی انسانی گفت: تک تک کارکنان که خود را با توجه به نیاز شرکت به روز کنند، قطعا سیستم مزایایی را برای آنها در نظر می گیرد؛ البته به این شرط که ارتقاء دانش نیروها، همسو و مرتبط با نیاز و مطالبه سازمان باشد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر صفری با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در مخابرات اضافه کرد: با وجود نیروهای متخصص در شرکت مخابرات ایران و با آموزش های دوره ای و تخصصی، می توانیم همواره سرمایه انسانی شرکت را در اوج نگه داریم.
وی افزود: با احترام متقابل و توجه به نیازهای آنها می توان نیروهایی با انگیزه و پایبند به سیستم داشت. همچنین بر آموزش نیروهای انسانی اصرار می ورزم و معتقدم وظیفه مدیران، دانش افزایی و ارتقای مهارت در بین نیروی انسانی است.
دکتر صفری با اشاره به نقش نظارتی هیات مدیره و سیاست گذاری آن گفت: تامین نیازمندی ها و ابزاری که مدیرعامل در جهت رسیدن به اهداف نیاز دارد، باعث بالا رفتن راندمان کار و سرعت آن می شود. بعد نظارتی هیئت مدیره در کنار مدیرعامل باید مداوم باشد و نظارت و بازرسی را در جهت بهینه سازی باید همیشه و به صورت دوره ای داشته باشیم.
وی افزود: در هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران از همه طرح هایی که راندمان شرکت را به عنوان یک بنگاه اقتصادی بالا می برد استقبال می کنیم؛ مدیران شرکت همیشه از ایده، نظر و طرح های سازنده بهره خواهند برد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا