نصب و راه اندازی سافت سوییچ با ظرفیت ۱۳۰هزار پورت در کردستان

دکتر آزاد حکمت از نصب و راه اندازی سافت سوییچ با ظرفیت ۱۳۰هزار پورت در کردستان خبر دادوگفت : این سوییچ داخلی بوده و با تلاش کارکنان مخابرات منطقه کردستان به بهره برداری رسیده است.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، دکتر حکمت با اعلام اینکه، حمایت از تولیدات داخلی و با کیفیت یک اصل مهم درجهت تحقق اقتصاد مقاومتی و رشد شاخص های اقتصادی کشور محسوب می شود افزود: مخابرات منطقه کردستان همواره در خرید تجهیزات مخابراتی این مهم را مورد توجه قرار می دهد.
وی با بیان برخی از مزایای این سافت سوییچ اعلام کرد: جهت ارتباط این سامانه با سامانه های موجود در شبکه انواع پروتکل های ارتباطی آزمایش و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
دکتر حکمت با اشاره به اینکه با نصب و راه اندازی این تکنولوژی نوین، ارتباط تعدادی از سیستمهای دسترسی منصوبه در شبکه استان از این طریق برقرار شده است خاطر نشان کرد: بسترهای لازم برای اجرای NGN و IMS فراهم شده است.
مدیر مخابرات منطقه کردستان تصریح کرد:با بهره برداری از سافت سوییچ مزبور امکان ارایه سرویس های FTTHوSIP PHONE فراهم شده است که از این بستر، جدیدترین سرویس مخابراتی دنیا به مشتریان واگذار شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا