اپل از کشور سوئیس هم بیشتر ساعت می‌فروشد

کارشناسان می‌گویند تعداد ساعت‌هایی که اپل در فصل چهارم سال ۲۰۱۷ میلادی به فروش رساند از تمام ساعت‌های سوئیسی که در این دوره زمانی فرخته شد هم بیشتر بوده است.

موبنا – شرکت اپل در آخرین گزارش‌های رسمی خود اعلام کرده است که ساعت‌های مچی هوشمند آن فروش بالایی در بازار جهانی داشته است و کاربران از این فناوری پوشیدنی استقبال کرده‌اند. ولی محققان هم اکنون اطلاعات و آمار دقیق‌تری را در این زمینه منتشر کرده‌اند.

کارشناسان بر اساس جدیدترین بررسی‌های خود گمانه‌زنی کرده‌اند که اپل طی سال گذشته بین ۱۷.۴ تا ۱۸ میلیون دستگاه ساعت مچی هوشمند را در بازار جهانی به فروش رسانده است که این رقم نسبت به آمار سال ۲۰۱۶ میلادی رشد ۵۰ درصدی را نشان می‌دهد.

البته نکته مهم اینجاست که بیشتر ساعت‌های فروخته شده با برند اپل از نوع «اپل واچ سری ۳» بودند که بالاترین قیمت را دارند و ۱۳ درصد از کاربرانی که آنها را خریدند اعلام کردند که هدف‌شان از تهیه محصول یاد شده این بوده است که از آن به عنوان ابزاری برای در اختیار گرفتن خدمات مخابراتی LTE استفاده کنند.

اپل از کشور سوئیس هم بیشتر ساعت می‌فروشد

با این توضیحات می‌توان گفت شرکت اپل سال گذشته بزرگترین فروشنده ساعت‌های مچی هوشمند در جهان بوده است و کارشناسان می‌گویند تعداد ساعت‌هایی که اپل در فصل چهارم سال ۲۰۱۷ میلادی به فروش رساند از تمام ساعت‌های سوئیسی که در این دوره زمانی فرخته شد هم بیشتر بوده است. با این توضیح می‌توان گفت اپل هم اکنون بزرگترین تولیدکننده ساعت در بازار جهانی است و «فرانچسکو جرونیمو» مدیر مرکز تحقیقاتی IDC این مطلب را تایید می‌کند.

محققان می‌گویند که در فصل پایانی سال ۲۰۱۷ میلادی شرکت اپل موفق شد به واسطه فروش ساعت‌های مچی هوشمند خود بیش از ۳ میلیارد دلار به دست آورد که این رقم هم از مجموع قیمت ساعت‌های سوئیسی فروخته شده در دور زمانی مذکور بیشتر است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا