افتتاح ۷۲۷ پروژه مخابراتی در خراسان رضوی

به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب، ۷۲۷ پروژه مخابراتی با اعتبار ۳۹۰ میلیارد تومان با حضور مهندس جهرمی وزیر ارتباطات، مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران و جمعی از مدیران و مسئولان وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایران در خراسان رضوی امروز ۱۶ بهمن ۹۶ افتتاح شد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، از این تعداد ۱۹ پروژه مربوط به تلفن ثابت با ایجاد پنج هزار و ۲۵۶ پورت، ۲۶ پروژه مرتبط با دیتا و ADSL مشترکان خانگی با ایجاد دو هزار و ۶۵۲ پورت در استان خراسان رضوی ،۱۶ پروژه مرتبط با FTTH با اعتبار بالغ بر ۲میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان ،۲۸ پروژه VDSL اینترنت پرسرعت و دیگر پروژه های مخابراتی از جمله پروژه هایی است که امروزمورد بهره برداری قرار گرفت .
بر اساس این گزارش، در منطقه مخابراتی خراسان رضوی ، ضریب نفوذ تلفن ثابت ۳۶.۵ درصد است که حدود یک هزار و ۲۹۲ مرکز تلفن از شماره‌های تلفن ثابت پشتیبانی می‌کند.همچنین در بخش دیتا ۱۲۸۰۰ دیتای .G است که از این تعداد ۸۸۰۰ پورت آن فعال شده است. همچنین در بخش ADSL تعداد ۴۶۸ هزار پورت ساماندهی شده که ۳۶۵ هزار مورد آن فعال شده است؛ همچنین تعداد ۳ میلیون و ۴۱۵ هزار مشترک فعال است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا