مدیرعامل سونی: برای رقابت با سامسونگ و اپل گوشی نمی‌سازیم

مدیرعامل سونی توضیح داد که ادامه فعالیت‌ها برای تولید گوشی هوشمند با حداکثر توان دنبال می‌شود و با این وجود هیچ تصمیمی برای رقابت با بزرگان این عرصه وجود ندارد.

موبنا – «کاز هیرای» مدیرعامل سونی پیش‌بینی کرده است که شرکت او امسال بیشترین درآمد عملیاتی را نسبت به سال‌های قبل به دست آورد و رقمی بالغ بر ۵.۸۳ میلیارد دلار برای آنها حاصل شود. ولی این مسئله به آن معنی نخواهد بود که سونی مشکل خود را برای حضور در بازار جهانی تلفن همراه در مقابل کمپانی‌های بزرگی مثل سامسونگ و اپل حل کرده است. در حقیقت، مدیرعامل سونی توضیح داده است که تصمیم به رقابت با شرکت‌های مذکور ندارد و فقط می‌خواهد گوشی‌های خوب به دست کاربران برساند.

مدیرعامل سونی: برای رقابت با سامسونگ و اپل گوشی نمی‌سازیم

آقای هیرای اظهار داشت که سونی درگیری زیادی با گوشی‌های هوشمند ندارد، زیرا توسعه فناوری‌های آینده را در اولویت می‌بیند. او گفت که سونی نیازمند آن است که به فروش گوشی هوشمند ادامه دهد تا همچنان بتواند در بازار جهانی محصولات ارتباطی حضور داشته باشد و از این طریق بتواند با مانیتور کردن بازار، تمام اتفاقات این عرصه را زیر نظر بگیرد. مدیرعامل سونی همچنین توضیح داد که ادامه فعالیت‌ها برای تولید گوشی هوشمند با حداکثر توان دنبال می‌شود و با این وجود هیچ تصمیمی برای رقابت با بزرگان این عرصه وجود ندارد.

سونی همچنان یکی از بزرگترین تامین کنندگان دوربین‌های دیجیتالی برای تمام گوشی‌های هوشمند جهان است. هیرای اظهار داشت به صورت همزمان با شرکت‌های کره‌ای و چینی همکاری‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهد و به عنوان مثال صحبت‌هایی با سامسونگ، ال‌جی و اپل برای تامین دوربین‌های دیجیتالی مورد نیاز در گوشی‌های آنها انجام شده است. این اتفاق می‌تواند برای سونی بسیار مناسب باشد و راه‌های ورود گوشی‌های ایکسپریا به بازار جهانی را هم باز کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا