سامانه خدمات غیر حضوری «اکانت آفیسر» امکانی مشتری محور

سامانه خدمات ” اکانت آفیسر” بانک ملی ایران همچون باجه ای غیر حضوری، امکانی مشتری محور است که در راستای توسعه بانکداری الکترونیک، برای ارتباط تنگاتنگ بین بانک و مشتریان ویژه خود، توسط متخصصین جوان و خوش ذوق شرکت داده ورزی سداد طراحی و ارائه شده است. این خدمت ویژه بر بستر اپلیکیشن ” بله” نصب شده است تا مشترکین بتوانند از خدمات امن، سریع و راحت این سامانه در کنار سایر قابلیت های آن به طور اختصاصی و مستمر استفاده کنند.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی شرکت داده ورزی سداد، با توجه به بهره مندی هر چه بیشتر مشتریان از خدمات الکترونیکی و نیز کاهش مراجعه ی حضوری آنان در شعب بانک، متخصصین، طراحان و برنامه نویسان شرکت داده ورزی سداد، خدمت جدید ” بانک آفیسر ” را از طریق اپلیکیشن ” بله” ارائه کردند که پاسخگو و ارائه دهنده خدمات و محصولات مورد درخواست مشتری با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن خواهد بود.
شاید ایده ی اینکه در خانه باشید و یک نفر در شعبه وظیفه انجام کارهای بانکی مشتریان را به عهده داشته باشد و با یک دکمه بتوانید ابزارهای اطراف خود را کنترل کنید، در ابتدا خیلی دور از ذهن و رویایی دوردست به نظر می رسید؛ اما سرعت تغییرات به کمک تکنولوژی، هر رویایی را دست ‌یافتنی کرده است و اینک شرکت داده ورزی سداد بانک ملی ایران، این رویا را با طراحی و راه اندازی ” بانک آفیسر” تحقق بخشیده و به خوبی عملیاتی و همگام با نظام های بانکی پیشرفته دنیا، حضور مشتری در شعبه بانک را منتفی کرده است. هدف این سامانه؛ ایجاد بستر ارتباطی بین مشتریان خاص و مدیر خدمات ویژه، به وسیله استفاده از نرم افزارها و سامانه های الکترونیکی موجود، نظیر “بام” و “بله” است.
این طرح که میتوان آن را به عنوان انقلابی در نظام بانکی کشور نام برد، حاصل مطالعات کارشناسی بر روی بانک های بزرگ و معتبر جهان و برنامه نویسی های دقیق طراحان متعهد و متخصص شرکت داده ورزی سداد است، که رابط های بانک در ” بانک آفیسر” را از میان همکاران نخبه و توانمند خود انتخاب و پس از سپری کردن دوره های آموزشی و فنی لازم، این نیروها به منزله ” اکانت آفیسر” ویژه مشتری، رابط میان شعبه و مشتری شده و موظف اند، تمام نیازهای مشتری را از مشاوره تا رسیدگی به امورات بانکی انجام دهند. همچنین ” اکانت آفیسر” موظف است اطلاعات و کمک های لازم را به سرعت و با اطمینان کامل در اختیار مشتری بگذارد که این ارتباط از طریق پیامرسان ” بله” انجام می شود و در پایان هر بار ارتباط میان مشتری و ” اکانت آفیسر” ، مشتری می تواند به چگونگی خدمت رسانی ” اکانت آفیسر” امتیاز بدهد.
این طرح از سوی بانک ملی ایران به منظور افزایش رضایت‌مندی مشتریان ویژه و ارتقاء سطح کیفی خدمات، به هر مشتری یک اکانت آفیسر ویژه ای اختصاص می دهد که این خدمت گامی تازه و جدی برای درخشیدن هر چه بیشتر نام بانک ملی ایران در نظام بانکی کشور است.
مشتریانی که بر روی گوشی هوشمند خود اپلیکیشن ” بله” را نصب کرده باشند به راحتی می توانند از خدمات باجه ” اکانت آفیسر ” استفاده کرده و یک بانکداری پیشرو را تجربه کنند.
خدمات این سامانه غیر حضوری برای مشتریان ویژه عبارتند از: پاسخگویی و مشاوره، افتتاح حساب، صدور و تحویل ابزار برداشت، واریز و برداشت، دریافت و وصول چک، رزرو صندوق اجاره ای، صدور چک تضمین شده و رمزدار، خرید و فروش اوراق بهادار، صدور ضمانتنامه ریالی، درخواست تسهیلات، صدور کارت هدیه، فعال سازی همراه بانک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا