سامسونگ و ال‌جی کند شدن گوشی‌های قدیمی خود را تکذیب کردند

لازم به ذکر است که روز گذشته دو شرکت اچ‌تی‌سی و موتورولا نیز با انتشار بیانیه‌های جداگانه اعلام کردند که باتری دستگاه‌های آنها نیز هرگز به مرور زمان کندتر نشده است.

موبنا – دو کمپانی بزرگ تولیدکننده گوشی‌های اندرویدی در جهان یعنی سامسونگ و ال‌جی با انتشار بیانیه‌های مجزا تایید کردند که بر خلاف شرکت اپل، باتری گوشی‌های قدیمی‌تر آنها با هیچ مشکلی مواجه نشده است و این مسئله در اصل تاکتیکی است که شرکت اپل برای آیفون‌های قدیمی در دست گرفته است تا این دستگاه‌ها به خاطر باتری‌های خود خاموش شوند.

این شرکت هر گونه کند شدن یا خاموش شدن ناگهانی گوشی‌های قدیمی خود را تکذیب کردند و شرکت ال‌جی در این زمینه اظهار داشت «هرگز کاری نخواهد کرد که گوشی‌های قدیمی‌تر کند شوند». بیانیه دو شرکت کره‌ای به قرار زیر منتشر شده است:

شرکت ال‌جی: «هرگز چنین اتفاقی صورت نگرفته است و هرگز چنین اتفاقی صورت نخواهد گرفت. ما به آنچه که مشتریان‌مان فکر می‌کنند و انتظار دارند احترام می‌گذاریم».

سامسونگ و ال‌جی کند شدن گوشی‌های قدیمی خود را تکذیب کردند

شرکت سامسونگ: «کیفیت محصولات همواره برای ما اهمیت داشته است و همواره به عنوان مهم‌ترین اولویت در مرکز توسعه دستگاه‌های موبایلی سامسونگ قرار دارد. ما از طول عمر باتری‌های خود اطمینان کامل داریم و مرکز توسعه دستگاه‌های موبایلی سامسونگ باتری‌ها را بر اساس استانداردهای امنیتی چند مرحله‌ای آزمایش می‌کند که از جمله این آزمایش‌ها می‌توان به الگوریتم‌های نرم‌افزاری اشاره کرد که سیستم شارژ باتری و طول عمر آنها را مدیریت می‌کند. ما هرگز با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار یخود باعث نشدیم قابلیت‌های اجرایی پردازنده دستگاه کاهش یابد و عمر آن کوتاه‌تر شود».

لازم به ذکر است که روز گذشته دو شرکت اچ‌تی‌سی و موتورولا نیز با انتشار بیانیه‌های جداگانه اعلام کردند که باتری دستگاه‌های آنها نیز هرگز به مرور زمان کندتر نشده است و باعث ایجاد اختلال در دستگاه‌های موبایلی آنها نمی‌شود.

در این میان اپل به خاطر کند شدن آیفون‌های قدیمی به خاطر اختلال در باتری عذرخواهی کرده است و در این میان اعلام کرده است کاربران جهانی می‌توانند به جای پرداخت ۵۰ دلار، با پرداخت ۲۹ دلار باتری های خود را تعویض کنند تا این مشکل برطرف شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا