«گلکسی اس۸ پلاس» بهترین گوشی جهان برای ذخیره انرژی شناخته شد

کارشناسان بر اساس این بررسی متوجه شدند «گلکسی اس۸ پلاس» سامسونگ در حالت استفاده مداوم به مدت ۸ ساعت انرژی را در باتری خود نگه می‌دارد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – همان طور که طی چند روز گذشته گفته شد «گلکسی اس۸» سامسونگ یک گوشی فوق العاده است که بهترین امکانات موبایلی موجود را شامل می‌شود و ضمن برخورداری از طراحی زیبا، قابلیت‌های پیشرفته‌ای دارد. با این توضیح، باتری این گوشی هوشمند که نمایشگر بزرگ و دوربین باکیفیت دارد چقدر دوام می‌آورد؟

مدل بزرگتر این گوشی هوشمند که «گلکسی اس۸ پلاس» نام دارد شامل نمایشگر ۶.۲ اینچی می‌شود و تراشه مرکزی آن بسیار پرقدرت است. نسخه جهانی این گوشی هوشمند تراشه «اکسینوس ۸۸۹۵» را در خود جا داده است و مدل ویژه آن برای بازار آمریکا با تراشه «اسنپدراگون ۸۳۵» عرضه می‌شود. هر دو گوشی هوشمند به خاطر این امکانات پیشرفته بسیار انرژی مصرف می‌کنند.

برای آنکه توانایی باتری «گلکسی اس۸ پلاس» مشخص شود، کارشناسان آزمون‌های استاندارد را روی انانجام دادند و تا مشخص شود دستگاه مذکور نسبت به قابلیت‌های خود چه توانی برای ذخیره انرژی دارد. نکته قابل ملاحظه اینجاست که «گلکسی اس۸ پلاس» از تمام این آزمون‌ها سربلند بیرون آمد و حتی نتایج حاصل از بررسی روی باتری آن از میانگین عمر باتری در گوشی‌های پیشرفته امروزی بیشتر بود.

کیفیت نمایشگر در این گوشی هوشمند ۱۰۸۰ در ۲۲۲۰ پیکسل است. ولی کارشناسان برای آنکه بتوانند توان ذخیره‌سازی انرژی در گوشی را با محصولات مشابه موجود در بازار مقایسه کنند، کیفیت نمایشگر را در حالت فول اچ‌دی قرار دادند.

«گلکسی اس۸ پلاس» بهترین گوشی جهان برای ذخیره انرژی شناخته شد

بر اساس این بررسی، فهرست بهترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار جهانی با بالاترین ظرفیت برای ذخیره انرژی در باتری به قرار زیر منتشر شد:

  • گلکسی اس۸ پلاس سامسونگ – توان باتری برای استفاده مداوم: ۸ ساعت
  • گلکسی اس۷ اج سامسونگ – توان باتری برای استفاده مداوم: ۷ ساعت و ۱۸ دقیقه
  • گلکسی اس۷ سامسونگ – توان باتری برای استفاده مداوم: ۶ ساعت و ۳۷ دقیقه
  • آیفون ۷ پلاس اپل – ۷ ساعت و ۵ دقیقه
  • آیفون ۷ اپل – ۷ ساعت و ۴۶ دقیقه
  • پیکسل اکس‌ال گوگل – ۷ ساعت و ۱۹ دقیقه
  • وان‌پلاس ۳تی – ۵ ساعت و ۴۱ دقیقه
  • پی۱۰ هوواوی – ۷ ساعت و ۴۲ دقیقه

کارشناسان بر اساس این بررسی متوجه شدند «گلکسی اس۸ پلاس» سامسونگ در حالت استفاده مداوم به مدت ۸ ساعت انرژی را در باتری خود نگه می‌دارد و البته مدل قبلی آن یعنی «گلکسی اس۷ اج» به مدت ۷ ساعت و ۱۸ دقیقه انرژی را ذخیره می‌کند.

گوشی هوشمند «گلکسی اس۸ پلاس» سامسونگ باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری را در خود جا داده است و همین مسئله آن را از رقبا جلو می‌اندازد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا