دو مدل از گوشی‌های جدید سونی این شکلی خواهند بود (+عکس)

یکی از این دو گوشی هوشمند پرچمدار بعدی سونی است که در اصل مدل جدیدتر گوشی «ایکسپریا ایکس‌زد پریمیوم» محسوب می‌شود که امسال وارد بازار شد.

موبنا – شرکت ژاپنی سونی تصمیم گرفته است فلسفه اصلی خود برای طراحی گوشی‌های هوشمند را تغییر دهد و بر این اساس پیش‌بینی شده است در سال ۲۰۱۸ میلادی دو مدل از سری گوشی‌های «ایکسپریا» با نمایشگر یکپارچه و قاب باریک اطراف نمایشگر وارد بازار شوند.

این طور که در جدیدترین خبرها اعلام شده است، یکی از این دو گوشی هوشمند پرچمدار بعدی سونی است که در اصل مدل جدیدتر گوشی «ایکسپریا ایکس‌زد پریمیوم» محسوب می‌شود که امسال وارد بازار شد.

دو مدل از گوشی‌های جدید سونی این شکلی خواهند بود (+عکس)

سایت اینترنتی گرجستانی وُرتکس.جی‌ای در آخرین مطلب خود ادعا کرد که برخی جزییات مربوط به طراحی و قابلیت‌های دخلی پرچمدار سونی در سال ۲۰۱۸ میلادی را می‌داند و به اطلاعاتی در مورد یکی دیگر از سری گوشی‌های «ایکسپریا» در سال ۲۰۱۸ میلادی دسترسی پیدا کرده است.

دو مدل از گوشی‌های جدید سونی این شکلی خواهند بود (+عکس)

این پایگاه خبری با انتشار تصویری ادعا کرد دو گوشی هوشمند جدید سونی در سال ۲۰۱۸ میلادی با این شکل ظاهری روانه بازار می‌شوند که این تصاویر هم طراحی جدید گوشی‌های سونی را نشان داد. یکی از این گوشی‌های هوشمند به گونه‌ای طراحی شده است که بدنه‌ آن در گوشه‌ها انحنای کمتری دارد و بخش پشت بدنه براق ساخته شده است که پیش‌بینی می‌شود این محصول پرچمدار سونی باشد. این گوشی هوشمند در قسمت جلوی دستگاه دو اسپیکر مجزا را شامل می‌شود، دوربین دیجیتالی دوگانه دارد، نمایشگر آن تصاویر را با کیفیت ۴ هزار پیکسلی پخش می‌کند، برای آن نمایشگر ۵.۵ اینچی در نظر گرفته شده است، رم ۶ گیگابایتی دارد،‌ و اطلاعات در آن در فضایی به وسعت ۱۲۸ گیگابایت ذخیره می‌شوند. برای این گوشی هوشمند تراشه پرقدرت اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام در نظر گرفته شده است و این محصول را می‌توان یکی از قوی‌ترین گوشی‌های جهان دانست.

دو مدل از گوشی‌های جدید سونی این شکلی خواهند بود (+عکس)

منابع آگاه می‌گویند حسگر اثر انگشت این گوشی هوشمند زیر نمایشگر آن جاسازی شده است تا این محصول نخستین دستگاه موبایلی جهان با این قابلیت باشد.

دومین گوشی هوشمندی که این خبرگزاری آن را معرفی کرده است هم در قسمت جلوی خود دو اسپیکر مجزا را شامل می‌شود و دوربین دیجیتالی اصلی آن حسگر دوگانه دارد. حسگر اثر انگشت این گشی هوشمند مانند گوشی‌های معمول امروزی در قسمت پشت بدنه جاسازی شده است و مابقی مشخصات آن هنوز مشخص نیست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا