بازدید برندگان جایزه مصطفی(ص) از آزمایشگاه ۵G همراه اول

برندگان جایزه مصطفی(ص) ضمن سخنرانی در دانشگاه صنعتی شریف، از آزمایشگاه ۵G همراه اول بازدید کردند.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، جلسه سخنرانی برندگان جایزه مصطفی(ص)، امروز دوشنبه ١٣ آذرماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد و برندگان این جایزه «پروفسور سامی ارول گلنبه» و «پروفسور محمدامین شکراللهی»، در خصوص فعالیت ها و دستاوردهای خود سخنرانی کردند. این نشست با حضور دکتر حمیدرضا نیکوفر قائم مقام مدیرعامل همراه اول، دکتر محمدرضا موحدی معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شریف و جمعی از اساتید و دانشجویان این دانشگاه، برگزار شد.
قائم مقام مدیرعامل همراه اول در این مراسم با بیان اینکه همراه اول در راستای مسؤولیت اجتماعی و حمایت از فناوری نوین، حامی این جایزه شده است، گفت:‌ باعث افتخار است که دو برنده امسال جایزه مصطفی(ص)، در حوزه ICT فعالیت می کنند.
نیکوفر ادامه داد: رویکرد همراه اول، حرکت سریع به سمت توسعه فناوری های نوین است و به عنوان یک راهبرد، به دنبال توسعه همکاری های علمی و پژوهشی خود در حوزه ICT هستیم و امیدواریم با حمایت همراه اول و دانشگاه های طراز اول کشور، بتوانیم به موازات همکاری مان با دانشگاه صنعتی شریف، فعالیت های علمی در حوزه ۵Gو مجازی سازی را تقویت کنیم. در این راه نیازمند ارتباط و همکاری با مراکز پژوهشی بین المللی و دانشمندان آنها هستیم.
در پایان این مراسم، برندگان جایزه از موزه، آزمایشگاه ۵G همراه اول و مرکز دیتای دانشگاه صنعتی شریف بازدید کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا