امکانات متفاوت «گلکسی آ۸» مدل ۲۰۱۸ لو رفت (+عکس)

در این گوشی هوشمند خبری از کلید سخت‌افزاری اصلی زیر نمایشگر نیست و بنابراین می‌توان گفت حسگر اثر انگشت به پشت بدنه انتقال یافته است.

موبنا – پیشرفته‌ترین محصول در سری گوشی‌های «گلکسی آ» سامسونگ مراحل پایانی توسعه را پشت‌سر گذاشته است و شرکت کره‌ای تصمیم دارد طی هفته‌های پیش‌رو از آن رونمایی کند. این گوشی هوشمند «گلکسی آ۸-۲۰۱۸» نام دارد و به واسطه طراحی زیبا و قابلیت‌های داخلی خود می‌تواند همه کاربران را شگفت‌زده کند.

این محصول مانند «گلکسی آ۵-۲۰۱۸» طراحی متفاوتی دارد که نمایشگر تا لبه‌های بدنه امتداد یافته است و فقط یک لایه باریک اطراف نمایشگر از آن محافظت می‌کند. این گوشی هوشمند گران‌ترین محصول در سری دستگاه‌های «گلکسی آ» محسوب می‌شود و منابع آگاه هم‌اکنون تصویر پنل روی دستگاه را منتشر کرده‌اند. در این تصویر هم بار دیگر ثابت شده است که سامسونگ در طراحی محصول سعی کرده است فقط یک لبه باریک اطراف نمایشگر را در اختیار داشته باشد.

امکانات متفاوت «گلکسی آ۸» مدل ۲۰۱۸ لو رفت (+عکس)

یکی دیگر از اتفاقات متفاوتی که در این محصول لحاظ شده مربوط به دوربین سلفی آن می‌شود. حسگر دوربین سلفی دستگاه دوگانه است و به عبارت دیگر این گوشی هوشمند دو لنز مجزا برای دوربین سلفی را در اختیار کاربر می‌گذارد که در بالای نمایشگر تعبیه شده‌اند. باید توجه داشت دوربین سلفی دوگانه اتفاق مرسومی بین گوشی‌های هوشمند نیست و سامسونگ تاکنون دست به تولید چنین محصولی نزده است.

در این گوشی هوشمند خبری از کلید سخت‌افزاری اصلی زیر نمایشگر نیست و بنابراین می‌توان گفت حسگر اثر انگشت به پشت بدنه انتقال یافته است. اینها همه اطلاعاتی است که بر مبنای تصویر جدید منتشر شده در مورد «گلکسی آ۸-۲۰۱۸» می‌توان پیش‌بینی کرد. ولی برای به دست آوردن آخرین اطلاعات در این زمینه باید چند هفته‌ای منتظر ماند.

شرکت سامسونگ پیش‌بینی کرده است که دسامبر امسال از مدل جدید گوشی هوشمند «گلکسی آ» رونمایی کند و اوایل سال جدید میلادی آن را به دست کاربران برساند. از هم‌اکنون پیش‌بینی شده است که سال ۲۰۱۸ میلادی محصولات زیر در این خانواده از گوشی‌های سامسونگ وارد بازار می‌شوند: گلکسی آ۳، گلکسی آ۵، گلکسی آ۷، و گلکسی آ۸.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا