هوآوی میان‌رده ارزان با لبه‌های باریک اطراف نمایشگر عرضه کرد

گوشی هوشمند «آنر ۷ایکس» نمایشگر یکپارچه ۵.۹۳ اینچی را شامل می‌شود که قادر است تصاویر را با کیفیت ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل به نمایش بگذارد.

موبنا – اگر شما جزء آن دسته از کاربران می‌گردید که تصمیم دارید با پرداخت هزینه اندک یک دستگاه گوشی هوشمند مبتنی بر استاندارد ۱۸:۹ با لبه‌های باریک اطراف نمایشگر خریداری کنید، «آنر ۷ایکس» یکی از بهترین گزینه‌ها در این زمینه محسوب می‌شود.

گوشی چینی میان‌رده «آنر ۷ایکس» از جمله محصولات ساخته شده در شرکت هوآوی محسوب می‌شود که با توجه به داشتن شکل ظاهری زیبا، نمایشگر یکپارچه با لبه‌های باریک و قابلیت‌های پردازشی قابل قبول قیمت ارزانی دارد و می‌تواند یکی از بهترین میان‌رده‌ها در بازار جهانی باشد.

گوشی هوشمند «آنر ۷ایکس» نمایشگر یکپارچه ۵.۹۳ اینچی را شامل می‌شود که قادر است تصاویر را با کیفیت ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل به نمایش بگذارد. نمایشگر این گوشی هوشمند بر اساس تناسب استاندارد ۱۸:۹ طراحی شده است و به همین خاطر شما می‌توانید آن را با لبه‌های باریک اطراف نمایشگر در دست بگیرد. این گوشی هوشمند پردازنده Kirin 659 ساخت شرکت هوآوی را در خود جا داده است که هشت هسته پردازشگر را شامل می‌شود.

هوآوی میان‌رده ارزان با لبه‌های باریک اطراف نمایشگر عرضه کرد

برای دوربین اصلی گوشی دو حسگر ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است و دوربین سلفی آن با کیفیت مگاپیکسلی تصویربرداری می‌کند. این گوشی هوشمند رم ۴ گیگابایتی دارد و از دیگر امکانات آن می‌توان به باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپری اشاره کرد. حسگر اثر انگشت گوشی در پشت بدنه آن جاسازی شده و روی آن سیستم عامل اندروید نوقا نصب شده است.

گوشی میان‌رده و ارزان هوآوی با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت به قیمت ۲۰۰ دلار به فروش می‌رسد و برای مدل ۶۴ گیگابایتی آن قیمت ۲۶۰ دلار و برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی آن هم قیمت ۳۰۵ دلار در نظر گرفته شده است. این گوشی به رنگ‌های آبی، مشکی نیمه‌شب و طلایی پلاتینیومی ساخته شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا