ثبت‌نام در مسابقات «فینوکمپ» آغاز شد

ثبت نام در مسابقات فینوکمپ با هدف گردهم آوری ایده پردازان و توسعه دهندگان کسب و کار و علاقمند به حوزه فناوری مالی/Fintech آغاز شد.

موبنا – به گزارش موبنا از دبیرخانه مسابقات فینوکمپ، کلمه فینووا (Finnova) که مخفف Fintech Innovation Nova است، به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شرکت تجارت الکترونیک ارتباط فردا رویداد فینوکمپ را در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می کند.
فینوکمپ رویدادی است که ایده‌پردازان، برنامه‌نویسان، توسعه دهندگان کسب و کار و علاقمندان به حوزه فینتک را گرد هم می‌آورد تا ایده‌های خود را در زمینه مدیریت مالی شخصی ارایه دهند.

ثبت‌نام در مسابقات «فینوکمپ» آغاز شد

رویداد فینوکمپ با شعار رقابت در نوآوری با تمرکز بر کسب و کارهای فینتکی به مدت ۱۴روز برگزار می‌شود. علاقمندان از ۱۴ تا ۲۵ آبان فرصت دارند در این رویداد ثبت نام کنند. شرکت‌کنندگان پس از پذیرش ایده‌های برتر توسط داوران در مرحله نخست، برای ساخت محصول به تیم‌سازی می‌پردازند.
تیم‌ها در رویداد فینوکمپ با دوره‌های آموزشی و مربیگری همراه می‌شوند و از ۲۹ آبان تا ۲ آذر، هر روز به مدت ۱۰ ساعت در کمپ حضور خواهند داشت. داوران پس از این دوره چهار روزه، تیم های برتر را برای ادامه فعالیت در کمپ انتخاب می‌کنند. سپس تیم‌ها خارج از کمپ به فعالیت خود ادامه می‌دهند و در روزهای ۵ و ۶ آذر در کمپ حضور خواهند یافت.
در ادامه این رویداد، تیم ها از ۷ تا ۱۳ آذر، روند ساخت محصول را در خارج از کمپ پشت سر خواهند گذاشت. فینوکمپ در روز ۱۴ آذر با داوری محصولات، معرفی تیم‌های منتخب و اهدای جوایز به کار خود پایان خواهد داد.
جوایز فینوکمپ به ترتیب برای تیم اول ۲۰ میلیون تومان، تیم دوم ۱۰ میلیون تومان و تیم سوم ۵ میلیون تومان است.

نوشته های مشابه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا