۳۱۳ دستگاه «آیفون اکس» یکجا سرقت شد

طبق گزارش‌های موجود در این اتفاق ۳۱۳ دستگاه گوشی هوشمند «آیفون اکس» اپل به ارزش ۳۷۰ هزار دلار به سرقت رفت.

موبنا – گروهی از سارقان موفق شدند یک دستگاه اتومبیل حمل بار شرکت UPS که در حال تخیله گوشی‌های جدید اپل در فروشگاه سانفرانسیسکو بود را سرقت کنند و از این طریق ۳۰۰ دستگاه گوشی هوشمند «آیفون اکس» را بدزدند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی رسانه‌های آمریکایی، سه مرد که صورت خود را پوشانده بودند با یک دستگاه اتومبیل دوژ سفید به این محل نزدیک شدند و سپس اتومبیل شرکت حمل و نقل UPS که در مقابل فروشگاه اپل ایستاده بود تا گوشی‌ها را در این محل تخلیه کند سوار شدند و از محل گریختند.

۳۱۳ دستگاه «آیفون اکس» یکجا سرقت شد

این اتومبیل در فضای مقابل فروشگاه استونزتاون اپل در شهر سانفرانسیسکو پارک کرده بود و سرقت در ساعت ۱۱:۳۰ صبح انجام شد. طبق گزارش‌های موجود در این اتفاق ۳۱۳ دستگاه گوشی هوشمند «آیفون اکس» اپل به ارزش ۳۷۰ هزار دلار به سرقت رفت.

لازم به ذکر است این سه سارق با سرعت تمام از منطقه گریختند و تلاش‌های پلیس محلی برای شناسایی ردی از آنها به نتیجه نرسید. نکته مهم اینجاست که همه آیفون‌های سرقت شده فهرست شده بودند، شماره سریال آنها ثبت شده بود و اطلاعات آنها در فروشگاه مربوطه ذخیره شده بود. بنابراین اگر هر یک از آنها در کشور آمریکا روشن شود پلیس به سرعت آنها را ردیابی می‌کند.

این سرقت زمانی صورت گرفت که راننده خودرو UPS آن را قفل کرده بود و برای انجام کارهای اداری وارد فروشگاه شده بود تا گوشی‌ها را تحویل دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا