معرفی و بررسی مدیریت SMS هدهد

این روزها با رواج پیام رسان هایی مانند تلگرام، واتس اپ و..، کمتر کسی پیدا می شود که پیام های خود را از طریق پیامک (SMS) ارسال کند و با توجه به امکانات فراوان پیامرسان های ذکر شده و همچنین قیمت ارزان ارسال پیام از طریق اینترنت نسبت به قیمت پیامک (SMS)، بیشتر کاربران موبایل به اپلیکیشن پیش فرض مدیریت پیامک موبایل خود بسنده می کنند و نیازی به نصب و تست تجربه دیگر برنامه های مدیریت پیامک (SMS) نمی بینند.

موبنا – اما گروه برنامه نویسی خوش ذوق “رویاهای دیجیتال” آمده اند که این وضع را تغییر بدهند و با دست گذاشتن بر نکته آزاردهنده پیامک ها یعنی فیلترینگ هوشمند پیام های مزاحم تبلیغاتی، شما را مجاب به استفاده از برنامه مدیریت اس ام اس جدید کنند. با کافه دولوپرز همراه باشید.

همینک ما با معرفی و بررسی  “مدیریت SMS هدهد” در خدمت شما عزیزان هستیم.

 

معرفی اپلیکشن:

هدهد اولین پیام رسان رایگان هوشمند مبتنی بر اس ام اس و اینترنت(به زودی) است که مزایایی نسبت به پیام رسان پیش فرض آندروید دارد.
سیستم فیلترینگ هوشمند پیام های مزاحم و تبلیغاتی با قابلیت تشخیص پیام های مهم مانند بانک، کد فعال سازی و.. ، یکی از بارزترین مزیت های این برنامه است.
قابلیت شخصی سازی و تغییر تم، از دیگر قابلیتهای این برنامه است.
همچنین ارسال استیکر و کارت پستال، پشتیبانی از  دوسیم کارت، وجود بانک بزرگی از پیام های اماده، خلاصه ساز پیام، ارسال پیام تبریک زمان بندی شده و پوشه بندی از دیگر قابلیت های مهم این برنامه است.
رابط کاربری و گرافیکی و کارکرد:
رابط کاربری اپلیکیشن هدهد همانطور که انتظار می رود ساده و روان است. و همه دکمه ها بخوبی چیده شده اند. چابکی و سبک بودن این اپلیکیشن نسبت به غول مدیریت SMS گوگل یعنی Hangouts اولین چیزی بود که نظر این جانب را به خود جلب کرد.
شخصی سازی فوق العاده ساده و زیبای هدهد از دیگر امتیازات مثبت این اپلیکیشن بومی نسبت به رقبای خارجی است.
قابلیت ارسال استیکرهای بسیار زیبا و فارسی به دیگر کاربرانی که از مدیریت پیامک هدهد استفاده می کنند در این اپلیکیشن تعبیه شده است و بنظر می رسد در حال حاضر تنها راه درآمد سازندگان از این اپلیکیشن امکان خرید استیکرهای ویژه و جدید با استفاده از بسته هدهدها است.
اما در این بین برجسته ترین نقطه قوت این اپلیکیشن سیستم هوشمند ضد تبلیغ است که به ادعای سازنده، قابلیت تشخیص پیام های مهم مانند بانک، کد فعال سازی و.. ، در آن تعبیه شده است تا شما بتوانید بدون هیچ مشکلی و با خیال راحت آن را فعال کنید. اگر شما می خواهید یک سامانه پیامکی را که تشخیص می دهید پیامشان برایتان مهم است را از لیست خارج کنید براحتی با وارد کردن آن به قسمت لیست سفید این کار امکان پذیر است.
با سختگیری فراوان از نواقص و نقاط نه چندان جذاب این اپلیکشن میتوان به عدم ارائه فونت های مختلف فارسی و همچنین بدون فونت متن پیامک ها اشاره کرد. قسمت نوتیفیکیشن پیام های دریافتی هم می تواند گرافیک شکیل تر و زیباتری داشته باشد. در ضمن بنظر می رسد هدهد در حال حاضر خود را بصورت زوری نمی تواند جایگزین اپلیکیشن مدیریت پیامک پیشفرض اندروید کند. که امیدواریم در نسخه های آتی همه این مشکلات رفع گردد.
سخن پایانی:
در کل این اپلیکیشن را می توان از همه لحاظ کامل دانست. و بسختی می توان خرده ای به آن گرفت چرا که همه امکانات ضرور در آن تعبیه شده است و با یک بار استفاده شما را قانع می کند که آن را جایگزین پیام رسان پیش فرض گوشی خود قرار دهید.
جا دارد به این مورد اشاره کنیم اپلیکیشن هدهد از معدود اپلیکیشن های حرفه ای ایران است که باید توسط کاربران حمایت و استفاده شود چراکه با دقت بر آن متوجه می شوید تیم سازنده زحمات بسیاری جهت ساخت و طراحی آن کشیده اند.
badge-g
 منبع: کافه دولوپرز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا