۲۰۰ مسافر هوایی «گلکسی نوت ۸» هدیه گرفتند (+عکس)

سامسونگ با این اتفاق سعی کرد تجربه تلخ «گلکسی نوت ۷» را از اذهان پاک کند و نشان دهد که باتری مدل جدید نه تنها روی زمین مشکل ندارد،‌ بلکه در آسمان هم آتش نمی‌گیرد.

موبنا – دویست مسافر خوش‌شانس در پرواز شرکت هواپیمایی «ایبِریا ایرلانز» به شماره IB0513 که از شهر «لا کرونیا» در اسپانیا به «مادرید» پرواز می‌کردند، در حالی که روی صندلی‌های خود نشسته بودند تا به مقصد برسند یک دستگاه گوشی هوشمند «گلکسی نوت ۸» سامسونگ هدیه گرفتند.

این اقدام جالب از طرف شعبه سامسونگ در کشور اسپانیا صورت گرفت و در بیانیه مربوطه گفته شد در حالی که تمام حاضرین در این هواپیمای مسافربری «گلکسی نوت ۸» رایگان هدیه گرفتند، این طرح جهانی نیست تا در دیگر پروازها هم اتفاق مشابه صورت گیرد

۲۰۰ مسافر هوایی «گلکسی نوت ۸» هدیه گرفتند (+عکس)

پیشرفته‌ترین و بهترین فبلت ساخته شده در شرکت کره‌ای سامسونگ را مهمانداران اسپانیایی به این مسافران هدیه دادند و همان طور که در تصاویر مشخص است، شادمانی و شعف بین تمامی این افراد ایجاد شده است.

شعبه اسپانیایی سامسونگ می‌گوید این طرح را با یک هدف اصلی به اجرا رسانده است. سامسونگ با این اتفاق سعی کرد تجربه تلخ «گلکسی نوت ۷» را از اذهان پاک کند و نشان دهد که باتری مدل جدید نه تنها روی زمین مشکل ندارد،‌ بلکه در آسمان هم آتش نمی‌گیرد.

۲۰۰ مسافر هوایی «گلکسی نوت ۸» هدیه گرفتند (+عکس)

شعبه سامسونگ در اسپانیا ضمن اجرای این طرح و انتشار تصاویر آن در صفحه رسمی خود روی شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: «در شرکت سامسونگ وقتی ما با یک مشکل مواجه می‌شویم، مجددا بدون حل مشکل به بازار برنمی‌گردیم. ما یاد می‌گیریم که پرواز کنیم».

سامسونگ اسپانیایی در توئیت بعدی خود این طور نوشت: «هیچ راه بهتری برای گفتن “عذرخواهی” پیدا نکردیم. سامسونگ کار خود را به خوبی انجام می‌دهد».

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا