توصیه کارشناسی: «گلکسی اس۷» را به‌جای «آیفون ۸» بخرید

با وجود اینکه امتیاز هر دو محصول یکی بوده است، ولی نشریه بریتانیای به کاربران توصیه کرد پرچمدار قبلی سامسونگ را بخرند.

موبنا – نشریه بریتانیایی «کانسیومر ریپورتس» در عرصه گوشی‌های هوشمند همواره توصیه‌های کاربری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و این بار در آخرین شماره خود سراغ «گلکسی اس۷» سامسونگ متولد سال ۲۰۱۶ و «آیفون ۸» متولد سال ۲۰۱۷ رفته است.

در تحلیل تخصصی این نشریه آمده است که گوشی هوشمند «گلکسی اس۷» از نظر کارایی، توانمندی، قیمت و قابلیت‌های اجرایی نسبت به «آیفون ۸» بهتر عمل می‌کند و مدل سال گذشته پرچمداران سامسونگ نه تنها از پرچمدار سال جاری اپل کارآمدتر است، بلکه دو گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» می‌توانند چندین مرتبه قوی‌تر و کارآمدتر ظاهر شوند.

«کانسیومر ریپورت» به هر کدام از دو گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» امتیاز ۸۱ را اختصاص داده است. در این میان دو گوشی هوشمند «آیفون ۸» اپل و «گلکسی اس۷» سامسونگ هر کدام امتیاز ۸۰ را از آن خود کردند.

با وجود اینکه امتیاز هر دو محصول یکی بوده است، ولی نشریه بریتانیای به کاربران توصیه کرد پرچمدار قبلی سامسونگ را بخرند. زیرا توان باتری آن بیشتر است و کیفیت تماس‌های صوتی در آن بالاتر است.

در رتبه‌های بعدی این نشریه توصیه کرده است که کاربران سراغ گوشی‌های «آیفون ۸»، «گلکسی نوت ۸» و «ال‌جی جی۶» بروند. لازم به ذکر است دو گوشی هوشمند آخر نیز هر کدام امتیاز ۸۰ را به دست آوردند.

نشریه «کانسیومر ریپورت» می‌گویند که گوشی هوشمند «آیفون ۸» را نمی‌توان یک دستگاه به روز شده و جدید در خانواده گوشی‌های آیفون دانست، زیرا این محصول از نظر ظاهری و باطنی نسبت به مدل قبلی ارتقا چندانی نیافته است. در این میان هواداران محصولات اپل منتظر گوشی هوشمند «آیفون اکس» هستند تا برای خرید دستگاه موبایلی جدید تصمیم بهتر بگیرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا