چگونه با iOS 11 بدون استفاده از کلید پاور گوشی را خاموش کنیم؟

با دنبال کردن این سه مرحله متوجه می‌شوید که شرکت اپل به صورت نرم‌افزاری کلید مخصوص خاموش کردن دستگاه را هم در اختیار شما قرار داده است.

موبنا – به هر دلیلی ممکن است نتوانید کلید خاموش/روشن یا همان کلید پاور در بدنه گوشی هوشمند آیفون یا رایانه لوحی آیپد را مورد استفاده قرار دهید. این کلید همچنین برای خاموش کردن صفحه نمایش یا روشن کردن آن هم مورد استفاده قرار می‌گیرد و اگر به هر دلیلی کار نکند، راه‌های نرم‌افزاری جایگزین هم برای آن در نظر گرفته شده است.

توجه داشته باشید در دستگاه‌های موبایلی اپل نگه داشتن کلید پاور و کلید اصلی هوم امکان اجرای مجدد سیستم عامل گوشی و به اصطلاح ری‌استارت شدن آن را فراهم نمی‌کند. این در حالی است که از گوشی هوشمند «آیفون ۷» به بعد دستگاه‌های موبایلی اپل فاقد کلید مکانیکی هوم هستند و این تغییر هم محدودیت‌هایی را برای شما ایجاد می‌کند. در چنین شرایطی برای آنکه سیستم عامل گوشی هوشمند را از ابتدا اجرا کنید، می‌بایست کلید سخت‌افزار هوم را به مدت ۳ ثانیه نگه دارید و سپس کلید کم و زیاد کردن صدا را فشار دهید و البته توجه داشته باشید ک می‌بایستبه صورت همزمان کلید پاور را هم نگه داشته باشید. ولی با این وجود ممکن است متوجه شوید که این فرآیند هم درست عمل نمی‌کند.

چگونه با iOS 11 بدون استفاده از کلید پاور گوشی را خاموش کنیم؟

آیا به نظر شما روشی وجود دارد که بتوانیم بدون استفاده از کلید سخت افزاری پاور گوشی هوشمند آیفون را رایانه لوحی آیپد را خاموش کنیم؟ آسان‌ترین راه این است که از دستگاه موبایلی مذکور آنقدر استفاده کنید تا باتری آن تمام شود و دستگاه به صورت خودکار خاموش شود. اگرچه این هم یک روش جایگزین محسوب می‌شود، ولی بدون تردید روش کاربردی و قابل اعتماد نیست. با سیستم عامل iOS 11 یک روش نرم‌افزاری وجود دارد که به شما امکان می‌دهد دستگاه موبایلی مبتنی بر سیستم عامل iOS را خاموش کنید. برای این کارمی‌بایست مراحل زیر را دنبال کنید:

Settings > General > Shut Down

با دنبال کردن این سه مرحله متوجه می‌شوید که شرکت اپل به صورت نرم‌افزاری کلید مخصوص خاموش کردن دستگاه را هم در اختیار شما قرار داده است. زمانی که وارد بخش نهای شدید در قسمت پایین یک جمله آبی توجه شما را به خود جلب می‌کنید. در این مرحله اگر کلید نرم افزاری پاور را به سمت راست بکشید دستگاه خاموش می‌شود.

در شرایطی که کلید سخت‌افزاری دستگاه آسیب دیده است یا به هر دلیلی توان فشردن آن را ندارید، این قابلیت جایگزین برای شما کاربردی خواهد بود. با این توضیح اگر به هر دلیلی پیش‌بینی می‌کنید که با چنین مشکلی مواجه شوید بهتر است هرچه سریع تر سیستم عامل iOS 11 را روی دستگاه موبایلی خود نصب کنید.

دکمه بازگشت به بالا