مدل بعدی «آیفون اکس» قلم هوشمند دارد

شرکت اپل تلاش شبانه‌روزی انجام می‌دهد تا پیش از سال ۲۰۱۹ میلادی یک مدل از آیفون را همراه با قلم هوشمند به دست کاربران برساند.

موبنا – شرکت اپل که از زمان تولید نخستین گوشی هوشمند آن حدود یک دهه می‌گذرد تاکنون هیچ یک از دستگاه‌های موبایلی خود را به قلم هوشمند مجهز نکرده است و هیچ کس به درستی نمی‌داند اپل در این زمینه چه تفکراتی را در سر می‌پروراند.

با این وجود منابع آگاه گزارش دادند اپل با چندین شرکت بزرگ که در زمینه تولید قلم هوشمند برای دستگاه‌های موبایلی فعالیت می‌کنند وارد مذاکره شده است و به احتمال قوی از سال آینده این محصول را تولید می‌کند. در برخی خبرها آمده است مدل بعدی گوشی هوشمند «آیفون اکس» که اندازه بزرگتری دارد احتمالا قلم هوشمند را به عنوان یکی از بخش‌های داخلی خود در اختیار کاربران قرار می‌دهد یا در عوض این قلم هوشمند در قالب یک ابزار جانبی به فروش می‌رسد.

در این میان منابع داخلی اپل اعلام کردند شرکت اپل تلاش شبانه‌روزی انجام می‌دهد تا پیش از سال ۲۰۱۹ میلادی یک مدل از آیفون را همراه با قلم هوشمند به دست کاربران برساند.

مدل بعدی «آیفون اکس» قلم هوشمند دارد

دو منبع آگاه مجزا در این خصوص اعلام کردند که سال آینده اپل به احتمال قوی یک دستگاه گوشی هوشمند آیفون با نمایشگر ۶.۴۶ اینچی روانه بازر می‌کند که به احتمال قوی طراحی مشابه «آیفون اکس» را دارد و البته نمایشگر آن بزرگتر است. این دستگاه به عنوان نخستین محصول اپل قلم هوشمند را شامل می‌شود.

در حالی که پیش‌بینی می‌شود نخستین گوشی هوشمند اپل مجهز به قلم هوشمند حدود سال ۲۰۱۹ میلادی وارد بازار شود، منابع آگاه می گویند نام این محصول iPhone XI Plus خواهد بود.

کارشناسان می‌گویند برای آنکه بتوان از یک نمایشگر بزرگ لمسی لذت برد روش‌های فراوانی وجود دارد و در حالی که سری محصولات «گلکسی نوت» سامسونگ به عنوان بهترین گوشی جهان مجهز به قلم هوشمند وارد بازار می‌شود، اپل می‌کوشد از این عرصه رقابتی عقب نماند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا