ارتقای مودم‌های دوگانه‌ی وایمکس به TD-LTE رایگان شد

کلیه‌ی مشترکین وایمکس شرکت ارتباطات مبین‌نت که از مودم‌های دوگانه‌ (AM3000) این شرکت استفاده می‌کنند، می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای به مشترک TD-LTE این شرکت تبدیل شوند.

موبنا – به گزارش موبنا، روابط عمومی مبین نت اعلام کرد: مشترکین دارای مودم‌های دوگانه‌ی مبین‌نت برای ارتقای اینترنت خود از وایمکس به TD-LTE و تجربه‌ی اینترنت با سرعت تا ۴۰ مگابیت برثانیه تنها نیاز به دریافت سیم‌کارت دارند.
بنابراین مبین‌نت برای این دسته از مشترکین وایمکس، هزینه‌ی ۵۰,۰۰۰ تومانی سیم‌کارت را رایگان محاسبه کرده و ۱۰ گیگابایت حجم هدیه نیز در اختیار ایشان قرار می‌دهد. در قالب این طرح مشترکین می‌توانند تا سقف ۱۰۰ گیگابایت حجم ذخیره‌ شده در پنل وایمکس خود را به TD-LTE نیز انتقال دهند.
شرکت ارتباطات مبین‌نت همچنین برای سایر مشترکین وایمکس که از دیگر مودم‌های این شرکت استفاده می‌کنند، امکان ارتقا به اینترنت پرسرعت TD-LTE را با ۱۰ گیگابایت حجم روزانه و ۱۰ گیگابایت حجم شبانه به همراه نصب رایگان تنها با قیمت ۵۰,۰۰۰ تومان فراهم کرده است.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت مبین‌نت به نشانی www.mobinnet.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۱۵۷۵ تماس حاصل کنند.

دکمه بازگشت به بالا