چینی‌ها نخستین گوشی انعطاف‌پذیر جهان را هفته آینده عرضه می‌کنند (+عکس)

دو نمایشگر لمسی مجزا در گوشی هوشمند «زدتی‌ای آکسون» تصاویر را با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل منتشر می‌کنند و این دستگاه می‌تواند مانند یک کتاب به طور کامل باز شود.

موبنا – چند هفته قبل برای نخستین بار شنیده شد «زدتی‌ای آکسون مولتی» که به زودی وارد بازار می‌شود و در خبرهای تکمیلی منابع آگاه اعلام کردند این دستگاه دو نمایشگر مجزا دارد و طراحی انعطاف‌پذیر به دست کاربران می‌رسد.

هم‌اکنون خبرگزاری «اندروید آتوریتی» ادعا می‌کند اطلاعات کامل‌تری در این زمینه به دست آورده است و یک عکس واقعی از این گوشی هوشمند هم در اختیار دارد که با انتشار آن نشان داده است این گوشی هوشمند نیمه-انعطاف‌پذیر است.

منابع آگاه می‌گویند دو نمایشگر لمسی مجزا در گوشی هوشمند «زدتی‌ای آکسون» تصاویر را با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل منتشر می‌کنند و این دستگاه می‌تواند مانند یک کتاب به طور کامل باز شود. زمانی که دستگاه به طول کامل باز می‌شود تا دو نمایشگر در کنار هم قرار بگیرند، در مجموع یک نمایشگر لمسی ۶.۸ اینچی با کیفیت ۱۹۲۰ در ۲۱۶۰ پیکسل شکل می‌گیرد.

چینی‌ها نخستین گوشی انعطاف‌پذیر جهان را هفته آینده عرضه می‌کنند (+عکس)

برای آنکه واضح‌تر توضیح دهیم باید گفت دو نمایشگر مذکور انعطاف‌پذیر نیستند، ولی این دستگاه به واسطه لولاهای ویژه‌ای که در خود جا داده است از وسط خم می‌شود. البته دو نمایشگر گوشی چینی هر کدام می‌توانند اطلاعات و تصاویر مجزا را به نمایش بگذارند و به عبارت دیگر می‌توان روی هر کدام از آنها یک اپلیکیشن مجزا را باز کرد تا کاربر به صورت همزمان چند کار مختلف را در این دستگاه انجام دهد.

به گفته خبرگزاری «اندروید آتوریتی» مدل نهایی این گوشی هوشمند جدید با نام «زد‌تی‌ای آکسون اِم» عرضه می‌شود. این در حالی است که لوگوی اولیه که اوایل ماه جاری برای این دستگاه منتشر شده بود نام «آکسون مولتی» را نشان می‌داد و آن زمان خبری از «آکسون اِم» نبود. البته شرکت چینی زدتی‌ای پیش‌تر هم ثابت کرده بود که تا لحظه آخر بارها نام گوشی هوشمند خود را عوض می‌کند.

آنچه که از هم‌اکنون با اطمینان می‌توان گفت این است که «آکسون ام» طراحی بسیار زیبایی دارد و ضخامت بدنه آن قابل تغییر است. این محصول جک استاندارد ۳.۵ میلیمتری مخصوص هدفون را شامل میشود و زمانی که دو نمایشگر روی هم قرار می گیرند ضخامت آن در مجموع ۱۰ میلیمتر است.

چینی‌ها نخستین گوشی انعطاف‌پذیر جهان را هفته آینده عرضه می‌کنند (+عکس)

در بخش داخلی این گوشی هوشمند پردازنده «اسنپدراگون ۸۲۰» را شامل می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می توان به رم ۴ گیابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، و باتری ۳۱۲۰ میلی‌آمپری اشاره کرد. این گوشی جدید در خانواده «آکسون» مدت کوتاهی پس از معرفی مدل بعدی پرچمدار شرکت «زدتی‌ای» که مانند رقبای خود پردازنده «اسنپدراگون ۸۳۵» را در خود جا داده است، روانه بازار خواهد شد.

گوشی هوشمند «آکسون ام» قرار است در تاریخ ۱۶ اکتبر یعنی کمتر از دو هفته دیگر به صورت رسمی معرفی شود و این طور که در خبرهای قبلی آمده است، از همان ابتدا اپراتورهای آمریکایی به صورت رسمی این محصول را وارد بازار می‌کنند.

چینی‌ها نخستین گوشی انعطاف‌پذیر جهان را هفته آینده عرضه می‌کنند (+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا