منتظر ساعت مچی بلک‌بری باشید

منابع آگاه می‌گویند شرکت «تامِکس» قرار است در زمینه تولید ساعت‌های مچی هوشمند با بلک‌بری همکاری کند و به آنها کمک کند.

موبنا – شرکت «تامِکس» در حوزه ساعت‌های مچی هوشمند به صورت تخصصی فعالیت می‌کند و بلک‌بری هم‌اکنون یک قرارداد همکاری با آنها منعقد کرده است. شرکت بلک‌بری هم‌اکنون سخت‌افزار را در دومین اولیت خود قرار داده است و به صورت ویژه روی بخش نرم‌افزاری کار می‌کند. با این وجود گوشی هوشمند «کی‌وان بلک‌بری» یک موفقیت ویژه در بازار جهانی بود و نشان داد هنوز هم گوشی‌های بلک‌بری می‌توانند محبوبیت داشته باشند.

“تصاویر این مطلب تزئینی هستند”

ولی هواداران بلک‌بری به دنبال خبرهای جدیدتر هستند و اینکه شرکت مذکور با شرکت ساعت‌ساز «تایمِکس» قرارداد همکاری منعقد کرده است تا از حق امتیازهای یکدیگر استفاده کنند خبر خوبی محسوب می‌شود.

منابع آگاه می‌گویند شرکت «تامِکس» قرار است در زمینه تولید ساعت‌های مچی هوشمند با بلک‌بری همکاری کند و به آنها کمک کند. این شرکت بیش از ۴۰ هزار حق امتیاز در این حوزه در اختیار دارد و اتفاق مذکور می‌تواند برای بلک‌بری بسیار کاربردی باشد. حق امتیازهایی که قرار است در این ارتباط مشترک مورد استفاده قرار بگیرند شامل موارد زیر می‌شوند: ارتباطات بی‌سیم، زیرساخت‌های شبکه‌ای، آکوستیک، پیام‌رسانی، نرم‌افزار سازمانی، سیستم‌های عامل، مجازی‌سازی و امنیت سایبری.

به هر حال برای آن دسته از کاربرانی که همچنان هوادار برند بلک‌بری هستند باید گفت که همکاری آن با شرکت «تایمِکس» صرفا برای تولید ساعت‌های مچی هوشمند انجام می‌شود و منابع آگاه می‌گویند این اتفاق می‌تواند فرصت‌های بهتری را برای حضور در بازار جهانی دستگاه‌های موبایلی در اختیار بلک‌بری بگذارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا