چطور مراسم رونمایی از «آیفون ۸» را زنده مشاهده کنیم؟

این مراسم از ساعت ۱۰ صبح به وقت آمریکا در روز ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد. البته پیش از پخش زنده مراسم باید به چند نکته مهم توجه کنید که نکات مذکور در اینجا اعلام شده است.

موبنا – پس‌ از مدت‌ها گمانه‌زنی سرانجام به صورت رسمی اعلام شد شرکت اپل در تاریخ ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۷ در «آمفی‌ تئاتر استیو جابز» که در مجموعه جدید «پارک اپل» واقع شده است مراسم سالانه خود را برگزار می‌کند تا نسل جدید گوشی‌های آیفون را در معرض دید همگان قرار دهد.

پیش‌بینی می‌شود برای نخستین بار در این مراسم از سه مدل جدید آیفون رونمایی شود؛ که دو مدل از آنها به عنوان نسخه‌های به‌روز شده «آیفون ۷» و «آیفون ۷ پلاس» معرفی می‌شوند و یک مدل پیشرفته به مناسبت دهمین سالگرد تولد گوشی‌های هوشمند اپل با نام «آیفون ۸» در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. البته همراه با این محصولات از سرویس سری ساعت‌های مچی هوشمند اپل موسوم به «اپل واچ ۳» با قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی ۴G نیز رونمایی خواهد شد.

با این توضیحات، آیا شما هم جزء‌ آن دسته از کاربرانی هستید که تمایل دارید مراسم رونمایی از گوشی هوشمند «آیفون ۸» را به صورت زنده و مستقیم مشاهده کنید؟

چطور مراسم رونمایی از «آیفون ۸» را زنده مشاهده کنیم؟

شرکت اپل در لینک اینترنتی زیر مراسم سالانه خود برای معرفی از محصولات جدید را به صورت زنده و مستقیم پخش می‌کند:

https://www.apple.com/apple-events/september-2017/

این مراسم از ساعت ۱۰ صبح به وقت آمریکا در روز ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد. البته پیش از پخش زنده مراسم باید به چند نکته مهم توجه کنید. پخش زنده و مستقیم این مراسم روی هر دستگاهی امکان‌پذیر نخواهد بود.

اگر شما یک دستگاه مبتنی بر سیستم iOS در اختیار دارید با باز کردن لینک مذکور می‌توانید این مراسم را تماشا کنید. البته دستگاه شما باید سیستم عامل بالاتر از iOS 7.0 را در اختیار داشته باشد.

اگر می‌خواهید این مراسم را روی رایانه مک ببینید می‌بایست مرورگر اینترنتی Safari 6.0.5 به بعد را روی سیستم عامل OS X / MacOS v10.80.5 به بعد را در اختیار داشته باشید.

اگر رایانه شخصی ویندوزی در اختیار دارید، می‌بایست از مرورگر اینترنتی Edge مایکروسافت روی سیستم عامل ویندوز ۱۰ استفاده کنید.

شما همچنین می‌توانید از طریق سیستم «اپل تی‌وی» (نسل دوم یا سوم) با نسخه نرم‌افزاری ۶.۲ به بعد این مراسم را به صورت مستقیم تماشا کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا