آشپزی حرفه‌ای با باباپز

باباپز یک بازی آشپزی است. در این بازی باید سعی کنید سفارشات مشتری‌ها را در کمترین زمان ممکن و با استفاده از مرغوب‌ترین محصولات آماده کنید.

موبنا – پر و پیمان بودن دخل شما به رضایت مشتری‌ها بستگی دارد، پس باید سعی کنید تا آن‌جایی که در توان دارید رضایت آن‌ها را جلب کرده و با دلی راضی و شکمی پر راهی‌شان کنید.

مرور بازی:

آشپزی وظیفه اصلی شما در این بازی است. هرچقدر سفارش مشتری‌ها را سریع‌تر آماده کنید، انعام بیشتری هم از آن‌ها دریافت می‌کنید. در ابتدای بازی کار و کاسبی شما کوچک است و تعداد مشتری‌های‌تان هم اندک. اما با پیشرفت در بازی، کم کم درآمدتان بالاتر رفته و می‌توانید کاسبی خود را ارتقاء دهید. در این بازی همه چیز از سر و وضع مغازه گرفته تا کاسه و بشقاب آشپزخانه قابل ارتقاء دادن است. هرچند، به همان میزان که در این بازی پیشرفت کنید و به قول معروف کاسبی‌تان بیش‌تر بگیرد، تعداد مشتری‌های‌تان نیز افزایش یافته و به همان میزان نیاز به عکس‌العمل سریع‌تری خواهید داشت.

آشپزی حرفه‌ای با باباپز

در ابتدا شما وظیفه گرداندن یک فلافلی را بر عهده دارید. مشتری‌های شما که عاشق فلافل‌اند، به محض باز کردن مغازه از در و دیوار آویزان می‌شوند. شما باید با زمان‌بندی درست، سفارش هر یک را آماده کرده و راهی‌شان کنید. هرچقدر زمان آماده‌سازی سفارش‌ها بیشتر طول بکشد، مشتری‌ها ناراضی‌تر شده و انعام کمتری به شما پرداخت خواهند کرد. به ازای امتیاز و یا همان پولی که ازهر مرحله در می‌آورید، بازی به شما ستاره می‌‌دهد. برای رفتن به مرحله بعد، حداقل به یک ستاره نیاز خواهید داشت؛ پس حسابی حواس‌تان به مشتری‌ها باشد و سعی کنید یک لحظه هم از آن‌ها غافل نشوید!

روند پیشرفت در این بازی بسیار حساب شده است. با جلو رفتن در بازی و کسب سکه‌ها و الماس‌های بیشتر، می‌توانید کم کم مغازه و تجهیزات آشپزی خود را ارتقاء دهید. با ارتقاء هریک از این موارد، می‌توانید مشتری‌های بیشتری جذب کرده و پول بیشتری هم به جیب بزنید.

آشپزی حرفه‌ای با باباپز

منوی بازی از چهار قسمت اصلی به نام‌های فروشگاه، ماموریت‌ها، تنظیمات و صفحه اصلی تشکیل شده است. در قسمت فروشگاه می‌توانید با پرداخت مبلغی، سکه و الماس خریداری کنید. این سکه‌ها و الماس‌ها در جریان ارتقاء کار و کاسبی‌تان حسابی به درد می‌خورند. در بخش مأموریت‌ها، بازی تعدادی مأموریت مشخص برای شما تعیین می‌کند. در طول بازی با انجام هر یک از این مأموریت‌ها، الماس و سکه و XP از بازی دریافت می‌کنید.

آشپزی حرفه‌ای با باباپز

بعد از این‌که کاسبی فلافلی شما حسابی گرفت، حالا نوبت آن است که کار خود را گسترده‌تر کنید. با اتمام مراحل فلافلی، سایر مراحل بازی که هر کدام به کاسبی خاصی تعلق دارند نیز به نوبت باز می‌شوند.

باباپز گیم‌پلی جذاب و سرگرم‌کننده‌ای دارد. سازندگان با طراحی جزئیات مختلف در هر مرحله توانسته‌اند تنوع را در طول بازی حفظ کرده و مانع از یکنواختی و تکراری‌شدن بازی شوند. طراحی محیط و منو و همچنین کاراکترهایی که در بازی مشاهده می‌کنید، همگی از کیفیت مناسبی برخوردارند. موسیقی انتخاب شده نیز کاملاً با فضای فلافلی و غذاخوری هماهنگ است.

اگر از دوست‌داران آشپزی هستید یا می‌خواهید توانایی‌های خود را در مدیریت یک کاسبی محک بزنید، بی شک باباپز پیشنهاد خوبی برای‌شما خواهد بود.

کافه‌بازار
  • آشپزی حرفه‌ای با باباپز
  • آشپزی حرفه‌ای با باباپز
  • آشپزی حرفه‌ای با باباپز
  • آشپزی حرفه‌ای با باباپز

 

 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا