تخفیف ۴۲۵ دلاری به صاحبان «نوت ۷» برای خرید گوشی «نوت ۸» سامسونگ

سامسونگ به خوبی این واقعه را به خاطر می‌آورد و هرگز آن دسته از کاربرانی که «گلکسی نوت ۷» آتشزا را در سال ۲۰۱۶ میلادی خریداری کرده بوند فراموش نمی‌کند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – بالاخره «گلکسی نوت ۸» سامسونگ به صورت رسمی معرفی شد تا کاربران جهانی با قابلیت‌ها و امکانات آن آشنا شون. این محصول یک دستگاه کاربردی و منحصر به‌فرد محسوب می‌شود که به جز نمایشگر یکپارچه خود، نخستین پرچمدار سامسونگ است که دوربین دیجیتالی با دو لنز مجزا دارد. این محصول در اصل مدل جدید «گلکسی نوت ۷» محسوب می‌شود که سال گذشته وارد بازار شد و به واسطه آتش‌سوزی‌های مکرر و دو بار جمع‌آوری سراسری از بازار جهانی هرکز نتوانست به موفقیت قابل ملاحظه‌ای دست پیدا کند.

سامسونگ به خوبی این واقعه را به خاطر می‌آورد و هرگز آن دسته از کاربرانی که «گلکسی نوت ۷» آتشزا را در سال ۲۰۱۶ میلادی خریداری کرده بوند فراموش نمی‌کند. بر این اساس، در کشور آمریکا هر کاربری که پیش‌تر «گلکسی نوت ۷» خریداری کرده بود هم‌اکنون می‌تواند با یک تخفیف قابل ملاحظه مدل «نوت ۸» را در اختیار بگیرد.

تخفیف ۴۲۵ دلاری به صاحبان «نوت ۷» برای خرید گوشی «نوت ۸» سامسونگ

این تخفیف بسیار قابل ملاحظه است و اگر قصد دارید از آن استفاده کنید باید بدانید هر کاربری که سال گذشته «نوت ۷» سامسونگ را خریداری کرده بود هم‌اکنون می‌تواند مدل «نوت ۸» را با تخفیف ۴۲۵ دلاری بخرد. برای این کار می‌بایست گوشی کنونی خود را ارایه دهید تا گوشی جدید را در اختیار بگیرید. این طرح جدید در تمام فروشگاه‌های آنلاین سامسونگ در کشور آمریکا اجرا می‌شود. بر این اساس اگر هم‌اکنون یک دستگاه گوشی هوشمند «گلکسی نوت ۷» در اختیار دارید بسیار مقرون به صرفه است که با پرداخت یک مبلغ اندک، یک دستگاه گوشی هوشمند پیشرفته‌تر و کامل‌تر ار از آن خود کنید. لازم به ذکر است گوشی هوشمند «گلکسی نوت ۸» بسته به فروشگاهی که آن را عرضه می‌کند بین ۹۳۰ تا ۹۶۰ دلار قیمت دارد.

بر این اساس می‌توان گفت سامسونگ یک تخفیف تقریبا ۵۰ درصدی در نظر گرفته است تا محبوبیت سری گوشی‌های «گلکسی نوت» نزد کاربران جهانی حفظ شود. مشکل آتشسوزی «گلکسی نوت ۷» به قدری گسترده بود که سامسونگ در یک دوره زمانی تصمیم گرفته بود برای همیشه ادامه تولید سری گوشی‌های «گلکسی نوت» خود را متوقف کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا