سایگا؛ محافظ هوشمند گجت‌های اندرویدی

همان طور که می‌دانید، ویروس‌ها برنامه‌هایی هستند که با هدف سرقت و یا تخریب اطلاعات موجود در دستگاه قربانی ساخته می‌شوند.

موبنا – همچنین با مشغول کردن منابع سخت افزاری دستگاه، نه تنها موجب کاهش سرعت آن می‌شوند بلکه شارژ باتری را نیز بیش‌تر از حالت نرمال مصرف می‌کنند. از آن جایی که ویروس‌ها هر نوع سیستم عاملی را اعم از ویندوز، اندروید و iOS مورد حمله قرار می‌دهند، لزوم استفاده از آنتی ویروسی که محافظت از انواع سیستم‌ها را تضمین کند امری حیاتی به شمار می‌رود. اپلیکیشن سایگا که نقد و بررسی آن پیش روی شماست، با ارائه امکانات منحصر به فردی همچون «افزایش سرعت دستگاه، افزایش سرعت و امنیت اینترنت، بهینه سازی حافظه دستگاه، اسکن سه مرحله‌ای برنامه‌ها و افزایش طول عمر باتری» تلفن هوشمند اندرویدی شما را در برابر خطرات احتمالی مصون نگاه خواهد داشت. جهت نصب این برنامه کاربردی می‌توانید از طریق مارکت معتبر کافه بازار اقدام کنید.

نگاهی به برنامه

برخلاف اکثر آنتی ویروس‌های خارجی، سایگا به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. همچنین کسب مجوز از مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال به شماره ۲۰۱۲۸۸۷۶ خیال شما را از بابت یک نرم افزار امن، راحت می‌کند.

در بدو ورود به برنامه، صفحه اصلی مقابل رویتان گشوده شده که آیتم‌هایی نظیر «اسکن و بهینه سازی، آپدیت برنامه و سایر امکانات» را در اختیار قرار می‌دهد. در ادامه به شرح مختصری از هر آیکون خواهیم پرداخت.

اسکن و بهینه سازی

با لمس این دکمه، کلیه نرم افزارهای موجود در دستگاه مورد بررسی قرار گرفته و نسبت به حذف ویروس‌ها و بدافزارهای موجود اقدام می‌شود. در واقع با انجام اسکن، فایل‌های غیر ضروری دستگاه نیز سریعا حذف شده که «افزایش سرعت دستگاه و طول عمر باتری» را به دنبال خواهد داشت.

قابل ذکر است که تمامی سرویس‌های از پیش تعریف شده، همزمان با اسکن اولیه فعال خواهند شد و نیازی به تنظیمات جداگانه‌ای نیست.

saiga

آپدیت برنامه

هر از چند گاهی با لمس این آیکون، نسبت به آپدیت آنتی ویروس اقدام کنید.

سایر امکانات

چنانچه در هنگام کار با سایگا به مشکل و یا سوالی برخوردید، با مراجعه به این بخش و از طریق روش‌های مختلفی همچون «پشتیبانی آنلاین، پشتیبانی در تلگرام و پشتیبانی از طریق سایت» نسبت به بر طرف سازی آن‌ها اقدام کنید.

امکانات موجود در آنتی ویروس و محافظ دستگاه‌های اندرویدی سایگا بسیار مفید و کاربردی هستند، اما در مقابل آن‌ها نقطه ضعفی نیز به چشم می‌خورد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

نقاط قوت:

•رایگان، کم حجم و امن بودن آنتی ویروس

•بهینه سازی دستگاه اندرویدی با حذف ویروس‌ها

•امکان اسکن برنامه‌های غیر ضروری

•افزایش امنیت و سرعت اینترنت

•افزایش سرعت دستگاه و طول عمر باتری با حذف فایل‌های غیر ضروری

نقاط ضعف:

•وجود تبلیغات آزاردهنده

آنتی ویروس سایگا با ارائه امکانات بسیار مفید و کارآمد یکی از بهترین نرم افزارهای این حوزه به شمار می‌رود.

کافه‌بازار
  • سایگا؛ محافظ هوشمند گجت‌های اندرویدی
  • سایگا؛ محافظ هوشمند گجت‌های اندرویدی
  • سایگا؛ محافظ هوشمند گجت‌های اندرویدی
  • سایگا؛ محافظ هوشمند گجت‌های اندرویدی
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا