مدل ضدضربه «گلکسی اس۸» معرفی شد

مدل «اکتیو» گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» قابلیت‌های بیشتر از ضدآب بودن را در خود جا داده است و امکانات آن پیشرفته‌تر است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت سامسونگ مدل مقاوم ضدآب و ضدضربه پرچمداران خود را با پسوند «اکتیو» عرضه می‌کند و این بار قرار ست که برای گوشی‌های جدید شرکت کره‌ای این مدل ویژه وارد بازار شود.

شرکت «نتفلیکس» تایید کرد گوشی هوشمندی که هم‌اکنون با کد «اِس‌اِم-جی۸۹۲آ» در شرکت سامسونگ توسعه میابد در نهایت با نام «گلکسی اس۸ اکتیو» وارد بازار می‌شود. لازم به ذکر است مدل کنونی گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» که در بازار فروخته می‌شود استاندارد «آی‌پی۶۸» دارد و کاربر به راحتی می‌تواند به مدت ۳۰ دقیقه آن را در عمق ۱.۵ متری آب نگه دارد.

مدل ضدضربه «گلکسی اس۸» معرفی شد

بر این اساس مدل «اکتیو» این گوشی هوشمند قابلیت‌های بیشتر از ضدآب بودن را در خود جا داده است و امکانات آن پیشرفته‌تر است. بر اساس آخرین خبرهای موجود این گوشی هوشمند جدید از کد «ام‌آی‌ال-اس‌تی‌دی-۸۱۰جی» پشتیبانی می کند و متناسب با استانداردهای نظامی ساخته شده است. این محصول از نظر سخت‌افزاری با مدل اصلی برابری می‌کند و البته مقاوم‌تر ساخته شده است.

به هر حال، سامسونگ هنوز خبری در این زمین منتشر نکرده است و باید منتظر بود تا طی چند هفته آینده اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند به دست آید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا