اچ‌تی‌سی وان ام ۹ ، باهوش‌ترین تلفن هوشمند است

به گزارش خبرنگار موبنا؛ اچ‌تی‌سی زیباترین، قدرتمندترین و شخصی‌ترین گوشی خود موسوم به «HTC One M9» را طی مراسمی رسمی وارد بازار ایران کرد. در HTC One M9، برای ایجاد بهترین تجربه، زیبایی و کارایی سطح بالا ترکیب شده است. در مراسم رونمایی از گوشی HTC One M9، که با شرکت گروه دنگ شو و …

به گزارش خبرنگار موبنا؛ اچ‌تی‌سی زیباترین، قدرتمندترین و شخصی‌ترین گوشی خود موسوم به «HTC One M9» را طی مراسمی رسمی وارد بازار ایران کرد.
در HTC One M9، برای ایجاد بهترین تجربه، زیبایی و کارایی سطح بالا ترکیب شده است.
در مراسم رونمایی از گوشی HTC One M9، که با شرکت گروه دنگ شو و اجرای چند قطعه از آثار این گروه همراه بود طاها پارسا شجاع نوری گفت:« خوشحالیم که امروز به بهانه رونمایی از این تلفن هوشمند با شما در ارتباطیم. امروزه ما با استفاده از تلفن های هوشمند با عزیزانمان در ارتباط هستیم، به موسیقی مورد علاقه خود گوش میدهیم و از زندگی هوشمندانه تری لذت میبریم. از امروز، با گوشی HTC One M9 میتوانیم دنیای شخصی خود را زندگی کنیم.» او در ادامه گفت:‌«‌ من معتقدم اچ‌تی‌سی وان ام ۹  از من باهوش تر نیست اما  قطعا باهوش ترین اسمارت فون موجود است.»
پس از اجرای گروه دنگ شو، اعلام شد که به اعضای این گروه گوشی HTC One M9  اعطا خواهد شد تا اعضای این گروه تجربه های خود را درباره این گوشی و قابلیت های منحصر بفرد BoomSound™  و  Dolby®بیان کنند.
HTC One M9 با بهره بردن از قابلیت‌های HTC BoomSound™ کیفیت صدایی به بلندای زندگی ارائه می‌دهد. یکپارچه‌سازی HTC BoomSound با Dolby Audio™ باعث ایجاد صدایی عمیق‌تر و واضح‌تر، بدون نیاز به استفاده از هدفون یا بلندگوهای جانبی شده است تا بتوان از فیلم‌هایی با کیفیت صدای غنی، واضح و قدرتمند  لذت برد. حتی نکته‌سنج‌ترین طرفداران و موسیقی‌شناسان، هنگام گوش دادن به موسیقی با هدفون یا بلندگوهای استریو، تحت تاثیر پشتیبانی کامل این گوشی از کیفیت صدا قرار می‌گیرند. در کنار کیفیت تصویری که به راستی بی‌نظیر است، صدایی تراز اول نیاز است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا