از فکر کردن مثل هکرها تا یک مشت لایک!

در ماه‌ گذشته اخبار مرتبط با سیمکارت‌های بی‌هویت توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرد. در شماره جدید ماهنامه تلفن‌همراه گزارشی با عنوان «آیا سیمکارت‌های بی‌هویت قطع می‌شوند؟» منتشر شده است که در آن به ابعاد مختلف سیمکارت‌های بی‌هویت پرداخته شده است.

موبنا – همچنین در گزارش دیگری که در این شماره منتشر شده،‌ خبرنگار ماهنامه تلفن‌همراه سراغ سوژه دانش‌آموزان و شبکه‌های مجازی رفته و در گفت‌و‌گو با کارشناسان به آسیب‌شناسی این موضوع پرداخته است. یکی دیگر از موارد خواندنی در این شماره از مجله تلفن‌همراه گزارشی تحت عنوان «حریم خصوصی در فضای مجازی» است که ابعاد مختلف آن مورد بررسی کارشناسان فعال در این حوزه قرار گرفته است. گفتنی است پرونده ویژه این شماره نیز به فضای مجازی اختصاص دارد که تحت عنوان «به خاطر یک مشت لایک!» به آسیب‌شناسی پدیده فضای مجازی و حضور بی‌حد و مرز جوانان در آن پرداخته شده است. سایر مطالب خواندنی این شماره از ماهنامه تلفن‌همراه به حوادث دیجیتال و موبایلی،‌ نقد و بررسی جدیدترین گوشی‌های موجود در بازار ایران، بررسی سیستم‌عامل جدید اندروید و بانکداری الکترونیک اختصاص یافته است.
ماهنامه تلفن‌همراه را می‌توانید از دکه‌های روزنامه‌فروشی سراسر کشور تهیه نمایید. همچنین در صورتی که تمایل دارید مشترک دیجیتال مجله تلفن‌‌همراه شوید عدد ۵۰۰ را به شماره ۳۰۷۰۷۵۷ ارسال نمایید.

Jeld-B

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا