عکس شاد بهنوش بختیاری بعد از شنیدن یک خبر خوب! (عکس)

بهنوش بختیاری در اینستاگرام خود نوشت: ….درست بعد از شنیدن یک خبرخوب..یه عکس شاد✌✌✌..مژده که به لطف خدای مهربان…پیگیریهایی که مربوط به عزیزان ترنسه داره جواب میده…….???❤ ۱) نامگذاری یکی از روز های تقویم جمهوری اسلامی ایران به روز حمایت از [درمان] ترنس سکشوال . ۲) پوشش کلیه ی هزینه های سرپایی و بستری ترنس …

۳۴۳

بهنوش بختیاری در اینستاگرام خود نوشت:

….درست بعد از شنیدن یک خبرخوب..یه عکس شاد✌✌✌..مژده که به لطف خدای مهربان…پیگیریهایی که مربوط به عزیزان ترنسه داره جواب میده…….???❤ ۱) نامگذاری یکی از روز های تقویم جمهوری اسلامی ایران به روز حمایت از [درمان] ترنس سکشوال .

۲) پوشش کلیه ی هزینه های سرپایی و بستری ترنس ها در جریان تغییر جنسیت توسط بیمه ی موارد خاص و بحث و بررسی آن در شورای عالی بیمه گذاری و وزارت رفاه .

۳) حذف عنوان انحرافات و کژتابی جنسی از آیین نامه ی معافیت های سازمان نظام وظیفه و خروج از موضوع معافیت پزشکی و الحاق به معافیت موارد خاص به سبب دشواری امکان یافتن شغل پس از اخذ معافیت روانپزشکی در ترنس های مرد به زن .

۴) تعیین تکلیف کیفیت جلسات رسیدگی به دادخواست تغییر جنسیت از دادگاه خانواده پیرو بند هجدهم از ماده ی چهار قانون حمایت از خانواده و یا درخواست از رییس قوه ی قضائیه جهت ارسال بخشنامه به دادگاه های مربوطه ( تا قضات محترم زین پس با هر شخص سلیقه ای برخورد نکنند ) .

۵) پیگیری امور ترنس هایی که از طرف خانواده هایشان طرد میشوند ( توسط بهزیستی ) .

۶) وضع یک دستورالعمل توسط وزارت آموزش و پرورش برای کادر مدارس در جهت عدم برخورد ناصحیح و اخراج که همه ی ترنس ها تا قبل از هجده سالگی مجبور به مواجهه شدن با این بی عدالتی هستند .

۷) تفهیم این امر به بعضی از مسولین که ترنس سکشوال ها بیمار ( ناتوان ) هستند نه مجرم .

به نمایندگی از بیش از پانصد امضاء کننده
در پناه ایزد منان …..درخواست مردم این بوده و ماهم ادامه دهنده درخواست آنهاییم…تقریبا خواست همه ما مشترکه……تاکید میکنم اینها درخواسته….قانون وضع شده نیست…..

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا