۴۰ درصد کاربران آماده خرید گوشی جدید نوکیا

بسیاری از کاربران امروزی دنیای استفاده از تلفن همراه را با نوکیا آغاز کردند و نخستین گوشی موبایلی که خریدند ساخت این شرکت بود. ولی با واگذاری مرکز توسعه دستگاه‌ها و خدمات نوکیا به مایکروسافت، این برند از بازار جهانی حذف شد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – به هر حال قرارداد میان نوکیا و مایکروسافت برای عدم استفاده از این برند پایان یافته است و شرکت فنلاندی قصد دارد از سال ۲۰۱۷ میلادی بار دیگر به عرصه رقابتی گوشی برگردد و این بار تاکید ویژه بر سیستم عامل اندروید دارد.

با این توضیحات، اگر بار دیگر نوکیا به بازار جهانی گوشی‌های هوشمند برگردد و محصولات جدید عرضه کند آیا تمایل دارید آنها را خریداری کنید.

android-phone-nokia-brand-2

در نظرسنجی جدیدی که با این موضوع برگزار شد ۲۵۸۰ نفر شرکت کردند و ۴۰ درصد از آنها اظهار داشتند که به طور قطع گوشی جدیدی که نوکیا عرضه کند را می‌خرند. همچنین ۵۱ درصد کاربران گفتند که در این زمینه کاملا باز فکر می‌کنند و این احتمال وجود دارد که سراغ محصول یاد شده بروند.

این دسته از کاربران توضیح دادند خرید گوشی جدید نوکیا منوط به آن است که طراحی زیبا و قابلیت‌های کارآمد داشته باشد. همچنین کمتر از ۹ درصد کاربران اظهار داشتند برای بازگشت نوکیا به بازار جهانی گوشی‌های وشمند بسیار دیر شده است و این روزها رقبای اندرویدی سرسختی در این زمینه حضور دارند که جا را برای نوکیا تنگ کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا