۶۲ درصد موبایل‌های اپل با مشکل مواجه می‌شوند

آخرین گزارش منتشر شده از سوی مرکز Blannco Technology حاکی از آن است که در فصل سوم سال ۲۰۱۶ میلادی ۶۲ درصد گوشی‌های هوشمند آیفون و تبلت‌های آیپد اپل با اختلال مواجه شدند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – در حالی که میزان بروز اختلال در دستگاه‌های موبایلی اپل نسبتا بالا بود، این مرکز اعلام کرد در دوره زمانی مشابه تنها ۴۷ درصد گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی اختلال داشتند.

در فصل سوم امسال ۶۵ درصد دستگاه‌های موبایلی اپل با اختلال در باز شدن اپلیکشن‌ها مواجه شدند که این رقم برای دستگاه‌های اندرویدی ۲۵ درصد گزارش شد. همچنین در دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل iOS گوشی هوشمند آیفون ۶ با ۱۳ درصد بیشترین میزان بروز اختلال را به خود اختصاص داد و پس از آن آیفون ۶s با ۹ درصد،‌آیفون ۵S با ۹ درصد، و تبلت iPad Air 2 با ۲ درصد قرار داشتند. لازم به ذکر است بخش اعظم این اختلالات زمانی بروز کرد که سیستم عامل iOS 10 روی کار آمد.

ios-devices-failed-2

از بین دستگاه‌های اندرویدی که در این دوره سه ماهه مختل شدند می‌توان به گوشی LeEco Le 2 با ۱۳ درصد خرابی‌ها اشاره کرد. پس از آن دستگاه‌های شائومی با ۹ درصد بیشترین آمار اختلال را داشتند و در این میان Remi 3S و Redmi Note 3 بیشتر از دیگر گوشی‌ها با مشکل مواجه شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا