طعنه هافبک اتلتیکومادرید به رئالی‌ها

رخ دادن یک اتفاق در بازی شب گذشته (سه شنبه) تیم‌های یوونتوس و رئال‌مادرید در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بهانه خوبی به دست آردا توران، هافبک ترکیه‌‌ای اتلتیکومادرید داد تا به کهکشانی‌ها بابت پیروزی‌شان برابر روخی بلانکو در مرحله یک چهارم نهایی طعنه بزند. در جریان بازی شب گذشته رئال …

رخ دادن یک اتفاق در بازی شب گذشته (سه شنبه) تیم‌های یوونتوس و رئال‌مادرید در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بهانه خوبی به دست آردا توران، هافبک ترکیه‌‌ای اتلتیکومادرید داد تا به کهکشانی‌ها بابت پیروزی‌شان برابر روخی بلانکو در مرحله یک چهارم نهایی طعنه بزند.

در جریان بازی شب گذشته رئال و یووه در تورین، گل دوم بانوی‌پیر با ضربه پنالتی کارلوس توس و پس از آن به ثمر رسید که این مهاجم آرژانتینی در محوطه جریمه کهکشانی‌ها با خطای محرز دنی کاواخال، مدافع رئال نقش بر زمین شد. کارواخال اما به خاطر این خطا حتی کارت زرد هم نگرفت.
آردا توران پس از بازی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی به طعنه نوشت که تعجب کرده که چرا داور بازی، مارک اتکینسون، کارواخال را به خاطر این خطا جریمه نکرده، چون او مشابه همان خطایی را انجام داد که توران ماه گذشته در جدال اتلتیکو‌ و رئال در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی به خاطر آن کارت زرد گرفت و در ادامه همان بازی با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

توران با تمسخر تصمیم فلیکس بریش، داور آلمانی بازی اتلتیکو و رئال در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که او را در دقیقه ۷۶ از میدان اخراج کرد، نوشت:«خنده‌دار است که داوری که (ماه گذشته) با نشان دادن دو کارت زرد مرا از زمین بازی اخراج کرد دارد قوانین را مانند همان داوری اجرا کرد که به کارواخال دو کارت زرد نشان نداد. خنده‌دار نیست؟»

خطایی که کاواخال روی توس مرتکب شد، مسبب پیش افتادن و در نهایت برتری یوونتوس شد تا کار بانوی پیر برای کسب جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا کمی آسان‌تر شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا