استقرار پلیس تا ۱۵ مهر در اطراف مدارس

موبنا – سردار سید تیمور حسینی در حاشیه جشن شکوفه‌ها و آغاز سال تحصیلی جدید که صبح امروز چهارشنبه در مدرسه عیسی ابراهیمی در میدان منیریه برگزار شد، با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ مدرسه در معابر اصلی پایتخت شناسایی شده است، گفت: در اطراف این مدارس ماموران پلیس راهور مستقر شده و با تخلفات …

موبنا – سردار سید تیمور حسینی در حاشیه جشن شکوفه‌ها و آغاز سال تحصیلی جدید که صبح امروز چهارشنبه در مدرسه عیسی ابراهیمی در میدان منیریه برگزار شد، با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ مدرسه در معابر اصلی پایتخت شناسایی شده است، گفت: در اطراف این مدارس ماموران پلیس راهور مستقر شده و با تخلفات مختلف اعم از توقف غیرمجاز، پارک دوبل و…. بر خورد خواهند کرد.

سردار حسینی با بیان اینکه پلیس تمام امکاناتش را برای بازگشایی مدارس بکار گرفته است، ادامه داد: خوشبختانه با هماهنگی‌های انجام شده عمده سرویس‌های مدارس نیز ساماندهی شده و از اول مهر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

رییس پلیس راهور با اشاره به ترافیک معابر پایتخت در فصل مدارس، گفت: پیش‌بینی افزایش ۲۵ تا ۳۰ درصدی حجم ترافیک از روز شنبه را کرده‌ایم و ماموران ما هم در همین راستا در معابر در آماده باش هستند تا نسبت به روانسازی ترافیک اقدام کنند، اما توصیه همیشگی ما این است که شهروندان حدالامکان از وسایل نقلیه عمومی برای سفرهای درون شهری استفاده کنند.

رییس پلیس راهور همچنین با اشاره به ممنوعیت حفاری و عملیات عمرانی در معابر پایتخت، گفت: این ممنوعیت تا ۱۵ مهرماه ادامه خواهد داشت. افزون بر آن با مشارکت شهرداری نسبت به ایمن‌سازی معابر اطراف مدارس اقدام شده و خط‌کشی‌ها، تابلوها و علائم رانندگی نیز اقدام شده است.

وی با اشاره به ظرفیت بالای همیاران و پلیس‌یاران در ارتقا فرهنگ ترافیک اظهارکرد: امسال ماموران و کارشناسان پلیس با حضور در مدارس نسبت به آموزش مفاهیم ترافیکی به دانش‌آموزان اقدام خواهند کرد.

 منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا